Клієнти Фрейда: студія Артемія Лебедєва розробила логотип Саратова

Проект «Люблю бувати в Саратові» став першим у Росії брендом, створеним для реклами міста за його межами

Клієнти Фрейда: студія Артемія Лебедєва…

У студії Артемія Лебедєва для Саратова розроблено туристичний логотип, покликаний привернути до міста увагу мандрівників та інвесторів, повідомляє ДеПо з посиланням на Аrtlebedev.ru.

Душевне зізнання «Люблю бувати в Саратові» - перший у Росії бренд, створений для реклами міста за його межами. Мета проекту - розвиток внутрішнього туризму та приваблення гостей у місто.

У день презентації логотипу рекламні плакати були розміщені в Москві, Санкт-Петербурзі, Самарі, Пензі та Волгограді.

У логотипі об'єдналися символи найважливіших вражень від перебування в місті.

 

«Ключ до серця Саратова» зображений у досить дивній формі. Як пояснюють розробники, означає він те, що в Саратові є що подивитися, відкрити і полюбити. Логотип використовується в рекламно-інформаційних матеріалах, що розміщуються в інших містах, а також в оформленні сувенірної та друкованої продукції для гостей Саратова - путівників, календарів, ресторанних гідів, афіш і буклетів.

Свого часу «гуру» російського дизайну Артемій Лебедєв розкритикував логотип Самари «Крила над Волгою», заявивши, що «проект нижче будь-якої критики».

 

 

«Букви страшні, як смерть, - цитує Артемія Лебедєва Samara.bezformata.ru. - Ну хочеш ти крила над водою захоплююче показати, так навіщо треба з куточків плексигласу і фанери робити знак? Він же мертвий і не літає, хоч і блистить», - описав проект ««Крила над Волгою» Лебедєв.

Цікаво, як оцінять інші критики різні за розміром букви й особливо «м'який знак» з рискою, який, судячи з усього, є буквою «Ы», у новому туристичному логотипі «Люблю бувати в Саратові».

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme