Facebook посилює контроль за рекламою через російське втручання

Facebook введе додаткові тести для покупців реклами через побоювання, що Росія за допомогою фейкових та оплачених новин втручатиметься у вибори в конгрес США у 2018 році

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Associated Press.

Користувачам, які захочуть розмістити рекламний пост з іменами кандидатів виборів у конгрес США, буде потрібно пройти додатковий тест. Компанія відправлятиме їм листівки для підтвердження того, що вони проживають в США. Потім одержувач повинен буде ввести отриманий код у Facebook, щоб продовжити покупку реклами.

Представники Facebook вважають, що таким чином вони зможуть убезпечити соціальну мережу від ботів, які публікують рекламні пости. Додаткову перевірку введуть під час проміжних виборів, які відбудуться в листопаді 2018 року.

Нагадаємо, 16 лютого США офіційно звинуватили Росію у втручанні у президентські вибори-2016.

Згідно з даними спецслужб США, Росія спробує втрутитися в проміжні вибори до Конгресу, які відбудуться у листопаді.

Як відомо, восени 2017 року представники Facebook, Google і Twitter виступили в американському Конгресі із доповіддю щодо втручання Росії у президентські вибори США. Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

За даними Facebook, опублікованих росіянами повідомлень було близько 80 тисяч, і близько 126 мільйонів американців, або більше половини виборців, можливо, переглянули ці публікації. Йдеться про повідомлення, які були опубліковані в період з червня 2015 до серпня 2017 року. Вони зачіпали теми, дражливі для американського суспільства, зокрема, відносини між представниками різних рас.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ