Facebook обмежить рекламу Трампа на виборах-2020

Компанія Facebook має намір знизити обсяг реклами на підтримку чинного президента США Дональда Трампа на виборах 2020 року

Про це пише Bloomberg, передає Depo.ua з посиланням на DW.

Йдеться про скорочення візитів фахівців компанії у виборчі штаби, при цьому Facebook продовжить пропонувати технічну підтримку кампаніям кандидатів в президенти.

Раніше представники Facebook були змушені дати конгресменам свідчення щодо рівня підтримки Трампа і його опонента, Гілларі Клінтон, на виборах президента США в 2016 році. Компанія "пропонувала однакову підтримку" двом виборчим штабам, заявили в Facebook.

У внутрішньому доповіді компанії, який раніше потрапив у розпорядження Bloomberg, стверджувалося, що з червня по листопад 2016 року у політичну рекламу в Facebook під час кампанії Трампа було витрачено 44 млн доларів, в той час як у штабі Гілларі Клінтон витратили 28 млн.

У липні вчені університету Нью-Йорка проаналізували дані соцмережі Facebook c 9 вересня 2014 року по 4 липня 2018 року. За словами вчених, за цей період комітет Trump Make America Great Again, який організовував підтримку Трампа під час виборчої кампанії, витратив на політичну рекламу близько 200 тисяч доларів. Організація Donald J. Trump For President направила на покупку реклами 84 тисячі доларів, зазначають дослідники.

Користувачам соцмережі показали оголошення цих організацій 38 мільйонів разів. При цьому в складеному списку найбільших політичних рекламодавців Facebook відсутні організації, пов'язані з Гілларі Клінтон.

Нагадаємо, 17 березня у Facebook заблокували роботу аналітичної компанії Cambridge Analytica і пов'язану з нею консалтингову фірму Strategic Communication Laboratories, які допомогли Дональду Трампу перемогти на президентських виборах у США в 2016 році.

Федеральна торговельна комісія США розпочала відкрите непублічне розслідування проти компанії Facebook.

Як відомо, на початку вересня 2017 року керівництво Facebook заявило, що протягом майже двох років фейкові облікові записи, пов'язані з Росією, купували політичну рекламу в соцмережі, на яку було витрачено близько $100 тис.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme