Суд долучив до справи МН17 інтерв'ю російського терориста Гіркіна

Окружний суд Гааги долучив до справи про катастрофу Boeing МН17 інтерв'ю колишнього лідера російських бойовиків, диверсанта й терориста Ігоря Гіркіна (Стрєлкова) українському журналісту Дмитру Гордону

Журналіст стрічки новин
Суд долучив до справи МН17 інтерв'ю росі…
Фото: Оnderzoeksraad.nl

Про це повідомив представник Conflict Intelligence Team Кирило Михайлов у своєму Twitter, передає Depo.ua.

"Нове інтерв'ю Гіркіна українському журналісту Дмитру Гордону долучено до справи разом із його перекладом", – йдеться у дописі.

Зазначимо, що 26 травня суд у Нідерландах завершив першу фазу процесу у справі збиття рейсу МН17 Malaysia Airlines – оцінку готовності справи до розгляду по суті.

7 червня Окружний суд Гааги розпочав розгляд справи по суті.

Суд долучив до справи МН17 інтерв"ю російського терориста Гіркіна

Нагадаємо, 9 березня 2020 року у Нідерландах розпочався судовий процес у справі про збиття літака рейсу МН17, який може довести провину у цій трагедії вищого керівництва Росії.

21 травня сторона обвинувачення у справі попросила оглянути праву та ліву частини кабіни літака рейсу MH17, щоб порівняти пошкодження. Адже, за версією нідерландських та бельгійських експертів, ракета "земля-повітря" потрапила в лівий бік літака.

Сторона захисту попросила надати їм письмовий варіант затвердженого судом порядку огляду реконструкції літака.

Під час засідання суд повідомив також, що повторно було опитано експертів з російського концерну "Алмаз-Антей", нідерландських та бельгійських фахівців. Це був спільний допит експертів.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на сході України 17 липня. На його борту перебували 298 людей. Усі вони загинули.

Раніше нижня палата парламенту Нідерландів наполягала на дослідженні обставин незакриття повітряного простору над Донбасом на момент збиття рейсу МН17, оскільки хотіла отримати більше ясності щодо ролі, яку Україна відіграла у цій катастрофі.

Серед іншого, депутати хотіли знати, чому повітряний простір над зоною конфлікту не був повністю закритий.

У парламенті Нідерландів попросили провести це розслідування ще в жовтні 2019 року. Потім Нідерланди звернулись до Росії та України з проханням про співпрацю. 

Водночас, українські урядовці неодноразово заявляли, що Україна діяла відповідно до чинних на той момент правил ІКАО та, спираючись на аналіз наявних ризиків, повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації.

Спочатку не можна було літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче від ешелону 7 900 метрів. 14 липня 2014 року Україна запровадила заборону літати нижче 9 800 метрів.

Читайте також: Судовий процес у справі МН17: Що відбувається (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme