Директор United Airlines попросив вибачення за "жахливий інцидент" з пасажиром
Генеральний директор авіакомпанії United Airlines Оскар Муньос попросив вибачення у пасажирів рейсу за "справді жахливий" інцидент з одним із пасажирів
Він висловив стурбованість щодо випадку на рейсі, коли служба безпеки авіалінії із застосуванням сили вивела пасажира за борт, незважаючи на наявність квитка, передає Depo.ua з посиланням на BBC.
Муньос додав, що компанія знайде правильне рішення цієї проблеми, щоб "це ніколи не повторилося".
Нагадаємо, конфліктна ситуація сталася 9 квітня на борту літака авіакомпанії United Airlines, що прямував з Чикаго в Луїсвілл, штат Кентуккі, США.
На рейс було продано більше місць, ніж є в літаку, відтак чотирьох пасажирів примусово зсадили з літака. Один з них відмовився покидати салон літака, його силою витягли кілька співробітників служби безпеки.
Міністерство транспорту США вивчає інцидент з насильницьким зняттям пасажира з рейсу авіакомпанії United Airlines
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ