Австралія планує перевірити Facebook і Google на онлайн-рекламу
Австралійські наглядові органи вимагають суворішого контролю над інтернет-корпораціями Facebook і Google
Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на DW.
"У зв'язку із цим уряд має намір створити новий регулюючий орган, який перевірив би домінуючу роль американських технологічних гігантів у питаннях онлайн-реклами та на ринку новин. Додаткова перевірка потрібна для того, щоб переконатися, що з рекламодавцями поводяться справедливо, а загальний доступ до новин можливий без ускладнень", - йдеться у заяві Австралійської комісії з захисту прав споживача (ACCC).
Коментарі від Facebook і Google наразі не надійшли, однак обидві корпорації заявили, що ведуть боротьбу з фейковими новинами.
Глава ACCC Рід Сімс також повідомив, що на даний час відомство проводить п'ять розслідувань. Які компанії фігурують у розслідуваннях, Сімс не уточнив, однак висловив думку, що "п'ять перевірок - це справді багато".
Доручення ACCC випустити заяву з цього питання дав уряд Австралії.
Причиною для цих дій стало зростаюче занепокоєння щодо майбутнього журналістики та якості новин на тлі скорочення робочих місць у ряді редакцій і зниження прибутковості по всій галузі.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Світ