Австралія планує перевірити Facebook і Google на онлайн-рекламу

Австралійські наглядові органи вимагають суворішого контролю над інтернет-корпораціями Facebook і Google

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на DW.

"У зв'язку із цим уряд має намір створити новий регулюючий орган, який перевірив би домінуючу роль американських технологічних гігантів у питаннях онлайн-реклами та на ринку новин. Додаткова перевірка потрібна для того, щоб переконатися, що з рекламодавцями поводяться справедливо, а загальний доступ до новин можливий без ускладнень", - йдеться у заяві Австралійської комісії з захисту прав споживача (ACCC).

Коментарі від Facebook і Google наразі не надійшли, однак обидві корпорації заявили, що ведуть боротьбу з фейковими новинами.

Глава ACCC Рід Сімс також повідомив, що на даний час відомство проводить п'ять розслідувань. Які компанії фігурують у розслідуваннях, Сімс не уточнив, однак висловив думку, що "п'ять перевірок - це справді багато".

Доручення ACCC випустити заяву з цього питання дав уряд Австралії.

Причиною для цих дій стало зростаюче занепокоєння щодо майбутнього журналістики та якості новин на тлі скорочення робочих місць у ряді редакцій і зниження прибутковості по всій галузі.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme