Авіатроща літака МАУ в Ірані: Версія виходу з ладу двигунів не підтверджується, – Бутусов

Головний редактор видання "Цензор.НЕТ" Юрій Бутусов розповів про роботу в Ірані української державної комісії з розслідування обставин загибелі українського літака поблизу Тегерана зі слів власного джерела в комісії
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на пост у Facebook Бутусова.

"В даний час наша група прибула на місце, куди звозять уламки літака. Це відкритий майданчик, куди звозять все, що знайшли в околицях. В даний час я спостерігаю обидва двигуни літака, і не бачу на них слідів пожежі. Сюди доставлені фрагменти правого крила – там теж немає слідів пожежі. тобто версія несправності двигунів, вибуху двигунів, на даний момент не підтверджується. Літак горів – але версія виходу з ладу двигунів не підтверджується", – цитує Бутусов свого співрозмовника.

За його словами, іранські диспетчери кажуть, що ніяких повідомлень з борту літака від екіпажу не надходило. Літак нібито розвернувся до аеропорту, але чи був цей розворот керованим, чи вже не керованим, поки не зрозуміло.

"Нам поки не надали дані радарів контролю повітряним рухом. Немає інформації, які літаючі об'єкти могли перебувати поблизу літака і зіткнутися, чи був пуск ракети. Але цю інформацію нам обіцяють надати. Обидва чорні ящики літака знайдено. Вони пошкоджені при падінні і пожежі, але їх можна відновити. Іранці не збираються щось від когось засекречувати, вони відповідно до Чиказької конвенції збираються надавати доступ до розслідування і до розшифровки чорних ящиків всім сторонам, включаючи американців, виробнику літака, а також всім країнам, громадяни яких загинули", – зазначив співрозмовник журналіста.

За його словами, іранці демонструють готовність до співпраці і немає сигналів, що вони хочуть щось приховати.

Бутусов назвав попередні висновки на даний момент:

1. Літак вийшов з ладу, на його борту виникла пожежа, але не в результаті несправності двигунів, а в результаті іншої причини. Таким чином, причини виникнення пожежі на борту не відомі. Але судячи з усього пожежа була в салоні.

2. Літак був фактично новий, і сам по собі зв'язок і система управління, багаторазово дубльовані, вийти з ладу не могли, немає ознак несправності, про яку було б відомо наземним службам.

3. За штурвалом були досвідчений перший пілот Олексій Наумкін, з нальотом в 12 тисяч годин, другим пілотом був Сергій Хоменко з нальотом в 7,6 тисяч годин, колишній військовий льотчик. Немає сумнівів, що обидва цих чоловіка мали високу стійкість до стресів і були добре підготовлені до дій в екстремальних умовах. Вивести їх з ладу могла тільки раптова подія, яке одночасно вразила б систему зв'язку, управління і екіпаж величезного літака. Якихось звичайних технічних причин для цього бути не може.

4. Відсутність будь-яких переговорів з диспетчером і відсутність пожежі в двигунах говорить про те, що версія терористичного акту, зіткнення з дроном або вибуху зенітної ракети вельми вірогідна.

"Записи радарів аеропорту покажуть обстановку в момент катастрофи, і тоді буде ясно – чи зближувалися якісь об'єкти, чи ні. Таким чином, навіть саму дику ракетну версію на даний момент виключити не можна", – підсумував Бутусов.

Нагадаємо, 9 січня Іран оприлюднив попередній звіт про авіатрощу літака МАУ, де зазначається, що пілоти хотіли повернутися в аеропорт вильоту.

Згідно зі звітом, літак МАУ загорівся в повітрі, до зіткнення із землею.

Довідка: У середу, 8 січня, невдовзі після зльоту з тегеранського аеропорту імені Імама Хомейні, розбився літак Boeing-737 української авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), який виконував рейс PS752 "Тегеран-Київ". Він мав прилетіти до столиці України о 8:10.

Згодом з'явилися фото та відео з місця авіакатстрофи в Ірані. Також, за дорученням президента України Володимира Зеленського, при Раді національної безпеки і оборони (РНБО) України було створено оперативний штаб у зв'язку з трагедією.

Всього в результаті трагедії загинули 176 людей: 9 членів екіпажу літака та 167 пасажирів. Серед них – близько 30 дітей. Жертвами авіатрощі стали люди з різних країн: 82 громадянина Ірану, 63 – Канади, 2+9 (екіпаж) – України, 10 –Швеції, 4 – Афганістану, 3 – ФРН і ще 3 – Великої Британії.

МАУ оприлюднила список пасажирів літака, що розбився в Ірані, а також – членів екіпажу, які були українцями.

Вже знайшли обидва бортові самописця з Boeing-737, який виконував трагічний рейс, однак Іран не хоче віддавати "чорні скриньки" ані Україні, ані компанії Boeing.

Прем'єр-міністр України Олексій Гончарук відмовився називати причини або ж ймоврні версії авіакатастрофи літака МАУ в Ірані до завершення розслідування.

9 січня в Україні оголосили днем жалоби за жертвами авіакатастрофи в Ірані.

9 січня о 3:30 за Києвом у Тегерані приземлився борт з українськими фахівцями, які будуть залучені до з’ясування обставин катастрофи літака авіакомпанії МАУ, що сталася 8 січня в аеропорту Тегерана, та ідентифікації тіл загиблих.

 

Читайте також: В Ірані розбився український пасажирський літак (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme