Збиття МН17: Україна чекає, що слідство візьметься за Аксьонова
Слідству доведеться з'ясувати роль "прем`єр-міністра Криму" Сергія Аксьонова та інших високопосадовців в організації збиття "Боїнга" над Донбасом 17 липня 2014 року
- Головна
-
20 червня 2019 06:48
Про це заявили в МЗС України, передає Depo.ua.
"Названі основні підозрювані: чинні і колишні співробітники російських спецслужб і громадянин України, який надавав їм сприяння. Слідству доведеться з`ясувати роль т.зв. "прем`єр-міністра Криму" С.Аксьонова та інших високопосадовців у організації злочину, а також назвати його безпосередніх виконавців - членів екіпажу БУКа", - заявили в МЗС.
Судовий розгляд справи щодо основних підозрюваних розпочнеться 9 березня 2020 року в національному суді Королівства Нідерланди.
Усі важливі правові аспекти, пов’язані із передачею кримінальних проваджень, судового розгляду справи та виконання покарання, врегульовані відповідною Угодою між Україною та Королівством Нідерландів про міжнародне правове співробітництво щодо злочинів, пов'язаних зі збиттям літака рейсу МН17 Малайзійських авіаліній 17 липня 2014 року, укладеною 7 липня 2017 року.
Зазначена угода створює належне правове підґрунтя для ретельного та правомірного судового розгляду результатів розслідування Спільної слідчої групи, в рамках якої українські правоохоронні органи співпрацюють з правоохоронними органами держав, громадяни яких загинули внаслідок збиття літака.
МЗС звертає увагу на те, що кримінальне переслідування підозрюваних в організації та вчиненні злочинів навколо збиття літака нерозривно пов’язане також і з відповідальністю Росії як держави за грубе порушення низки міжнародно-правових норм. Серед них - положення Міжнародної конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму, яка є предметом розгляду справи України проти Росії у Міжнародному Суді ООН.
"Ми закликаємо РФ визнати свою відповідальність за постачання зброї та співпрацювати зі слідством, як це передбачено резолюцією РБ ООН 2166 від 17 липня 2014 р.", - додали в МЗС.
Нагадаємо, 19 червня слідча група назвала імена чотирьох підозрюваних у збитті МН17 та оголосила їх у розшук.
Тим часом НАТО вітає заяву Спільної слідчої групи про причетних до збиття Boeing рейсу МН17 над Донбасом у липні 2014 року.
Держсекретар США Майк Помпео закликав Росію притягти до відповідальності підозрюваних у справі про катастрофу літака Boeing 777 рейсу MH17 на Донбасі в липні 2014 року.
Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на Сході України 17 липня 2014 року. На його борту перебували 298 людей, всі вони загинули.
Нідерланди і Малайзія запропонували створити міжнародний трибунал у цій справі. Україна підтримала цю ідею.
Єдиною країною, яка виступила категорично проти створення трибуналу, є Росія, хоча вона і звинувачує в катастрофі українських військових.
У жовтні 2015 року Міжнародне розслідування довело: "Боїнг" був уражений ракетою з установки "Бук", який транспортували з території Росії.
Усі справи підозрюваних у катастрофі рейсу МН17 "Малайзійських авіаліній" на Донбасі розглядатимуть в Нідерландах згідно із законодавством країни.
У березні 2018 року вперше представники об'єднаної команди слідчих у справі МН17 назвали імена головних підозрюваних у справі збитого над окупованим Донбасом літака. У цьому списку фігурують імена офіцерів російського війська Ігоря Гіркіна, Сергія Дубинського та Миколи Ткачова.
24 травня 2018 року Міжнародна слідча група заявила, що "Боїнг" був збитий зенітно-ракетним комплексом "Бук" з 53-ї бригади ППО ЗС РФ, що базується в російському місті Курськ.
Президент Росії Володимир Путін заявив, що Росію не допускають до розслідування катастрофи малайзійського лайнера рейсу MH17 на сході України, а Москва може визнати результати слідства тільки тоді, якщо буде брати в ньому повноцінну участь.
Тим часом в Європейській комісії закликали Росію до повної співпраці задля встановлення винних у збитті "Боїнга" MH17 Малайзійських авіаліній у небі над Донбасом у 2014 році.
На початку лютого 2019 року стало відомо, що кількість людей, які приєдналися до позову в ЄСПЛ проти Росії та особисто президента Володимира Путіна у зв'язку з катастрофою рейсу МН17 збільшилася до 291 людини.
4 квітня Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) повідомив уряду Росії про скарги родичів загиблих у катастрофі малайзійського "Боїнга" рейсу MH17 у 2014 році в Україні і просить Москву викласти міркування з цього питання.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:53На Хмельниччині судитимуть чоловіка, який незаконно зрізав дерев на 450 тисяч гривень
- 23:44На аукціон виставили гітару Джона Леннона, яка 50 років лежала на горищі
- 23:15У МЗС роз'яснили рішення уряду щодо паспортів чоловікам за кордоном
- 22:33У Миколаєві вибухнув невідомий пристрій: є постраждалі серед рятувальників ФОТО
- 22:09Протягом доби на фронті було 84 бойові зіткнення, — Генштаб
- 21:57В окупованому Криму росіяни зачищають бібліотеки від книжок зі згадками про Голодомор та визвольну боротьбу українців
- 21:05Вищий антикорупційний суд визнав Валерія Пацкана невинуватим і закрив справу проти нього
- 20:45Чоловікам мобілізаційного віку видаватимуть паспорти лише в Україні: постанова уряду
- 20:16До майбутнього бою Олександра Усика та Тайсона Ф'юрі привернуто увагу всього світу PROMO
- 19:50росіяни вгатили по передмістю Сум
- 19:03Штрафи до 1,7 млн грн, примусове повернення громаді, – у КМДА пропонують більш суворо карати за злочини проти культурної спадщини
- 18:21 Байден підписав законопроєкт про допомогу Україні
- 18:05Чи загрожує українцям "кольоровий дощ": пояснення ДСНС
- 18:04У Запоріжжі обрали нового секретаря міськради та в. о. мера
- 17:54У Дніпрі 19-річна мати хотіла продати свого сина, бо він став на заваді її особистому життю ФОТО
- 16:37У Запоріжжі депутати позбавили повноважень в.о. мера Куртєва
- 15:54Завдяки підтримці Києва 101 бригада знищила російської техніки майже на 35 мільйонів доларів
- 15:33У Харкові світло вимикатимуть по-новому: Графіки на 25-28 квітня
- 14:09"Військові без харчів", - експерт про наслідки переходу ДОТ до прямих договорів