За які гроші Ляшко звітує про свої звитяги на ТБ

Реклама успіхів "радикалів", яка заполонила телеекрани, викликала запитання до Олега Ляшка: а чиїм коштом оплачується цей "банкет"

За які гроші Ляшко звітує про свої звитя…

Хоча дочасними виборами зараз і не пахне, але на телебаченні знову з’явилася політична реклама. Щоправда, лише однієї політсили. Йдеться про "радикалів", які запустили на низці телеканалів власний агітаційний ролик, в якому з пафосом звітують про власні досягнення. Про які звитяги Олега Ляшка та компанії можна дізнатися з даної реклами? По-перше, виявилося, що Олег Валерійович разом з "радикалами" мало не головні поборники екології в Україні, і не дають вирубувати дерева. По-друге, виявляється, що "мінімалку" до 3200 гривень підвищив зовсім не Кабінет міністрів, а Ляшко.

Якщо ж підходити до запущеної "радикалами" інформкампанії серйозно, то треба сказати, що з точки зору піару та тактики запуск подібних роликів видається правильним та ефективним. Водночас, з іншого боку, не дуже зрозуміла стратегічна ціль подібної агітації. Адже виборів найближчим часом не буде, а як показує практика для того, щоб нарощувати рейтинг, потрібна постійна поява на телебаченні нових і нових роликів. Може у Ляшка є  такі ресурси?

Власне, виходячи з цього постає цілком закономірне питання: а за які гроші банкет? Іншими словами – за чиї гроші Олег Ляшко влаштував промоушн на майже всіх центральних телеканалах? Варіантів тут не так багато. Заздалегідь відома традиційна відмазка: гроші на рекламу знайшлися за рахунок членських внесків. Втім, на практиці така версія не витримує жодної критики: кошторис подібної рекламної кампанії сягає сотень тисяч доларів. Лише один показ такого ролика в прайм-тайм з Ляшком обійдеться у кілька тисяч доларів.

Авжеж, головний "радикал" всія України може сказати, що гроші на це йому дали партійні спонсори. Тим паче, що такі люди в його депутатській фракції є. Йдеться про бізнесменів Сергія Рибалку, Андрія Артеменка тощо. Але в такому випадку Ляшку варто було б назвати їхні імена, бо наразі це виходить абсолютно непрозоро. До речі, у разі якщо Ляшко оприлюднить прізвища нардепів, які вклалися в цей недешевий проект, буде цікаво подивитися декларації – адже коштів у них повинно стати значно менше…

Утім, є ще один цілком законний варіант: оплата реклами за рахунок державного бюджету. Справа в тому, що з 1 липня в Україні вступив в силу закон про державне фінансування партій. Ще у жовтні цього року Національне агентство запобігання корупції надало державне фінансування статутної діяльності п'ятьом парламентським партіям. Не забули і "Радикальну партію Олега Ляшка" - їх виділили 8 мільйонів 453 тисячі 925 гривень   

Якщо виходити з того, що піар нині – справа недешева, можна припустити, що Олег Ляшко з побратимами заради власного піару потратив бюджетні гроші. І це притому, що як раз Ляшко під час голосування у парламенті з піною у рота виступав проти ухвалення державного фінансування партій. Тому у разі якщо витрата державних коштів підтвердиться "радикалам" доведеться довго пояснювати своєму електорату, чому вони взяли гроші на рекламу в них з кишені… 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme