За місяць на "гарячу лінію" МОЗ звернулись 60 тисяч разів
Контакт-центр МОЗ опрацював за місяць понад 60 тисяч звернень з приводу коронавірусу
Про це на брифінгу розповів заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер, передає Depo.ua.
"З 2 листопада ми отримали понад 60 тисяч звернень від громадян, 15 586 було опрацьовано завдяки автоматичній системі відповідей, 50 899 дзвінків були направлені на операторів, тільки 6 141 дзвінок був зареєстрований як звернення для того, щоб розібратися в певних питаннях, або у оператор не було інформації і її потрібно було уточнювати в регіонах, це 10% від загальної кількості дзвінків", – зазначив він.
За словами Кучера, запити розподілились наступним чином:
- діагностика — 57%,
- інформація загальна — 19%,
- самоізоляція та обсервація — 16%,
- звернення від медпрацівників — майже 7%.
Серед важливих питань опинились: скарги на сімейних лікарів — 36%, що менше, ніж минулого тижня, питання і скарги на послуги лікарень — 27% , скарги на роботу лабораторій — 9%, скарги на роботу поліклінік та амбулаторій — 8%, і скарги на неможливість здати ПЛР-тест — 1,27%.
Нагадаємо, на коронавірусній "гарячій лінії" українців безкоштовно консультують сімейні лікарі.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада