Яценюк виступає за введення електронної системи адміністрування акцизного збору для дорожнього фонду

Завдяки подальшій роботі "митного експерименту", введення електронної системи адміністрування акцизного збору в Україні "набагато швидше з'являться дороги, буде зовсім інше зростання економіки і створяться робочі місця"

Про це заявив лідер "Народного фронту" Арсеній Яценюк під час огляду ходу реконструкції про "об'їзної дороги Житомира в суботу, 10 листопада, інформує Depo.ua.

Він підкреслив, що зараз з'явилося багато політичних гасел про створення робочих місць, будівництві доріг, будівництві інфраструктури: "Тільки ні в одному з цих політичних гасел не написано, а як це зробити. Ніхто не дає відповідь на це питання".

Лідер "Народного фронту" підкреслив, що будівництво доріг в Україні фінансується за рахунок декількох джерел, в тому числі завдяки введеному його урядом так званого "митного експерименту".

Арсеній Яценюк нагадав, що в червні 2015 року як Прем'єр-міністр вніс на розгляд парламенту відповідний законопроект: "Якщо митниця перевиконує доходи, то сума перевиконання доходів по різним областям України йшла на будівництво доріг. Петро Порошенко підтримав цю ідею і збільшив кількість областей під експериментом. А уряд Володимира Гройсмана разом з Володимиром Омеляном реалізують це".

Друге джерело фінансування інфраструктури, підкреслив лідер НФ – це дорожній фонд, заснований прийнятим 2016 з ініціативи Міністерства інфраструктури і "Народного фронту" законом: "Дорожній фонд – це акцизний податок з реалізованих нафтопродуктів. У поточному році це 36 млрд гривень, на наступний рік – це вже плюс мінімум 10 млрд. це майже 50 млрд гривень".

Арсеній Яценюк також повідомив про ініціативу змінити систему адміністрування сплати акцизного збору: "Маса сірих заправок, неймовірні обсяги реалізації контрабандного нафтопродукту. Це все те, що повинно йти в бюджет, але не йде. Тому електронна система адміністрування сплати акцизного збору від виробників і продавців нафтопродуктів – це те, що повинно бути зроблено в 2019 році".

Це збільшить доходи дорожнього фонду та створить можливість для будівництва інфраструктури і нових доріг, зазначив він.

"Моя відповідь популістам: розкажіть, як ви збираєтеся це робити? А якщо ви не знаєте, то подивіться, як ми це робимо. Ви можете взяти, скопіювати з наших програмних принципів і з нашої економічної програми", – сказав лідер "Народного фронту" .

Арсеній Яценюк побував на заводі, побудованому на ділянці реконструкції автомобільної дороги Київ - Чоп поблизу Житомира. Підрядником робіт шляхом відкритого міжнародного тендеру було визначено компанія "Sinohydro Corporation Limited" (Китай). Орієнтовна дата завершення робіт – 20 червень 2020. Технічний нагляд здійснює компанія IRD Engineering (Італія), яка була визначена переможцем відкритого міжнародного тендеру. На сьогоднішній день розпочато виконання підготовчих і земляних робіт. Виробнича база оснащена, зокрема, заводом для виготовлення бетону, приготування щебенево-піщаних сумішей, цехом по виготовленню залізобетонних виробів. Найближчим часом очікується монтаж додаткового заводу для виготовлення бетонних сумішей.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme