Сніговий полон фур під Києвом. Чому у цьому винні Омелян і Горган

"Готуй санчата влітку". Це не просто народна приказка, а дороговказ для чиновників, які долають труднощі, що виникли через відсутність стратегії розвитку інфраструктури   

Політичний оглядач, журналіст відділу «Влада»
Сніговий полон фур під Києвом. Чому у ць…

Обмеження руху великогабаритних транспортних засобів столицею через снігопади спричинило корки на в'їздах до Києва. Зокрема, через скупчення фур на околицях міста заблоковано в'їзд до столиці зі сторони Борисполя й Ірпеня. Паралізувало трасу і з боку Вишгорода, через що люди не можуть доїхати до роботи. Окрім того, за попередньою інформацією, на трасі Одеса-Київ застрягло 100 фур та 2 пасажирських автобуса.

У нас кожного року говорять про необхідність облаштування на під'їздах до Києва спеціально обладнаних майданчиків для вантажного автотранспорту. А для легкового - ближче до станцій метро, аби люди, які живуть за містом, могли залишати свої авто і добиратися до роботи метрополітеном. Та далі розмов справа не йде. З іншого боку маємо байдуже ставлення перевізників до своїх водіїв. У підсумку - комплекс проблем, які повторюються кожного року. Причина гальмування – "золота" земля під Києвом. КОДА та місцеві князьки не бажають просто так віддавати десятки гектарів під паркувальні комплекси, на яких окрім парковки повинні знаходитися мотелі, їдальні для водіїв. Одним словом - це серйозний бізнес, до якого, схоже, ставляться, як до літературної героїні, яка не повинна дістатися нікому.

Зараз звучать абсолютно справедливі претензії до столичної влади і керівництва столичного регіону. Якщо забороняти вантажівкам в'їзжати в місто, то паралельно мала бути налагоджена система допомоги водіям фур. Забезпечення їжею, теплим чаєм, обігрівом – це елементарні речі. Вантажівки везуть до Києва товари і продукти, а не просто водії хочуть подивитися романтичну засніжену столицю. Яка зустрічає їх як зла мачуха.

Для вирішення проблеми необхідна чітка координація між КМДА на чолі з Віталієм Кличком, Київською ОДА на чолі з Олександром Горганом, "Укравтодором", який чистить шляхи, надзвичайниками. Та, у чому можна легко пересвідчитися, координації немає. Рятувальники Київщини активно витягують із заметів легкові автівки (згідно з офіційним релізом прес-служби, за добу із снігового полону було врятовано 14 транспортних засобів), але вантажівки чомусь не помічають.

Позицію "моя хата скраю" обрали в "Укравтодорі" й Мінінфраструктури. Міністр Володимир Омелян піариться на ініціативі спорудження дуже дорогої залізничної колії для швидкісних потягів до Одеси, анонсує запуск вітчизняного лоукосту, що, на думку багатьох експертів, є сумнівною ідеєю, а от обладнати під'їзди до Києва сучасними стоянками для вантажівок не можуть. Чи не хочуть. Бо це ж не прожект у яскравому фантику, на ньому гучно не попіаришся. Та й у разі реалізації перемогу доведеться ділити з Кличком і Горганом.

Варто відзначити і позитивні зрушення в плані прибирання снігу у Києві. І за це Віталію Кличку й відповідним службам безумовний плюс. Але не слід забувати, що нормальне функціонування мегаполісу залежить не від прибирання снігу взимку, а від наявності чіткої стратегії розвитку міста, яка має корелюватися зі стратегією розвитку регіону й транспортної інфраструктури держави. Тоді снігопади і літня спека не перетворюватимуться на війну із проблемами, яких могло і не бути.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme