В "Укрзалізниці" пояснили, чому вони втрачають прибутки

"Укрзалізниця" не буде підвищувати тарифи на вантажоперевезення, бо зацікавлена ​​в підвищенні вантажопотоку, щоб збільшити доходи компанії

Про це заявив глава УЗ Володимир Жмак в ефірі "Україна 24", передає Depo.ua.

На його думку, для підвищення прибутковості УЗ необхідно нарощувати вантажопотік, а це неможливо зробити, якщо весь час підвищувати тарифи на перевезення. Тому компанія регулярно проводить консультації з бізнесом, щоб бути для нього передбачуваним партнером.

"Я хочу забрати у автомобілістів вантажі для того, щоб дороги, які будуються, не вбивалися, а я отримував додатковий дохід. Але я не зможу отримати додатковий дохід і забрати ці вантажі, підвищуючи тарифи. Я повинен бути на ринку затребуваний зі своїми тарифами. І ми зараз, з самого першого дня моєї роботи в УЗ, організували клуб вантажовідправників, з якими щомісяця збираємося і пояснюємо наші подальші дії, для того, щоб ми були передбачуваними і зрозумілими для наших партнерів. Таким чином, завдяки цьому контакту ми і веземо більше і отримуємо більше доходу", – пояснив Жмак.

Також, за його словами, УЗ необхідно припинити субсидувати збиткові пасажирські перевезення за рахунок прибуткових вантажних, і позбутися від непрофільних активів.

"УЗ – це логістична компанія, компанія, яка повинна перевезти вантаж з пункту А в пункт В. Все інше не є нашим профільним бізнесом. Тому говорити про те, що вантажні перевезення повинні субсидіювати пасажирські, неправильно. Також дуже велика кількість об'єктів непрофільних гуманітарних у нас на балансі – лікарні, санаторії, табори, дитячі залізні дороги. Все це утримується завдяки вантажоперевезенням", – розповів Жмак.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що "Укрзалізниця" у 2020 отримала лише 28% відшкодувань за пільговиків.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme