Ситуація із забезпеченням вагонами УЗ підприємств гірничо-металургійного комплексу залишається критичною, - президент "Укрметаллургпрому"
За перші 20 днів листопада 2017 року Центр транспортної логістики (ЦТЛ) забезпечив лише 29% від загальної потреби підприємств гірничо-металургійного комплексу України у вагонах
- Головна
-
23 листопада 2017 13:02
Про це заявив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє прес-служба компанії, передає Depo.ua з посиланням на Обозреватель.
"Навіть незважаючи на те, що в загальному по ГМК ситуація трохи скорегувалась, в розрізі окремих підприємств забезпечення як і раніше залишається критичним. Динаміка в загальному заліку виглядає позитивною в основному за рахунок декількох ГЗК, які досить добре забезпечені. Забезпечення інших підприємств провальне і становить всього 5-10%. При цьому забезпечення деяких ГЗК ще знизилося, особливо в останні дні ", - зазначив він.
Каленков додав, що сподівався на те, що після підвищення УЗ тарифів на вантажні перевезення, вектор її уваги зміститься до питання розподілу держпарку піввагонів. Але цього не сталося.
"Навіть вирішивши більш пріоритетні для себе завдання, УЗ просто не збирається займатися нашим питанням. Приватні компанії методично перевозять свої вантажі в повному обсязі, а заповзятливі співробітники УЗ отримують свої" бонуси "- всіх все влаштовує! Всіх, крім промислових підприємств, незадіяних у корупційних вагонних махінаціях ", - обурився Каленков.
Президент ОП "Укрметалургпром" підкреслив, що металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати постійно зривають не тільки виробничі плани, а й валютні закордонні контракти і зазнають колосальних збитків від недопоставки продукції. Крім того, відсутність принципового підходу та прозорості процесу розподілу піввагонів, в кінцевому підсумку паралізує роботу промпідприємств, як це відбувається з початку листопада з ІнГЗК, який вже недовантажив 240 тис. тонн товарної продукції в парку ЦТЛ.
"Не маючи системних рішень, забезпечення підприємств рухомим складом кожен раз буде залежати від настрою посадових осіб УЗ. Ми змушені звертатися в АМКУ і просити проаналізувати діяльність УЗ в периметрі зловживань монопольним становищем на підставі закону України" Про захист економічної конкуренції ". Дуже сподіваюся на те , що держава зобов'яже УЗ усунути дискримінацію шляхом забезпечення всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка становить не менше 35% ", - підсумував Каленков.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 23:53На Хмельниччині судитимуть чоловіка, який незаконно зрізав дерев на 450 тисяч гривень
- 23:44На аукціон виставили гітару Джона Леннона, яка 50 років лежала на горищі
- 23:15У МЗС роз'яснили рішення уряду щодо паспортів чоловікам за кордоном
- 22:33У Миколаєві вибухнув невідомий пристрій: є постраждалі серед рятувальників ФОТО
- 22:09Протягом доби на фронті було 84 бойові зіткнення, — Генштаб
- 21:57В окупованому Криму росіяни зачищають бібліотеки від книжок зі згадками про Голодомор та визвольну боротьбу українців
- 21:05Вищий антикорупційний суд визнав Валерія Пацкана невинуватим і закрив справу проти нього
- 20:45Чоловікам мобілізаційного віку видаватимуть паспорти лише в Україні: постанова уряду
- 20:16До майбутнього бою Олександра Усика та Тайсона Ф'юрі привернуто увагу всього світу PROMO
- 19:50росіяни вгатили по передмістю Сум
- 19:03Штрафи до 1,7 млн грн, примусове повернення громаді, – у КМДА пропонують більш суворо карати за злочини проти культурної спадщини
- 18:21 Байден підписав законопроєкт про допомогу Україні
- 18:05Чи загрожує українцям "кольоровий дощ": пояснення ДСНС
- 18:04У Запоріжжі обрали нового секретаря міськради та в. о. мера
- 17:54У Дніпрі 19-річна мати хотіла продати свого сина, бо він став на заваді її особистому життю ФОТО
- 16:37У Запоріжжі депутати позбавили повноважень в.о. мера Куртєва
- 15:54Завдяки підтримці Києва 101 бригада знищила російської техніки майже на 35 мільйонів доларів
- 15:33У Харкові світло вимикатимуть по-новому: Графіки на 25-28 квітня
- 14:09"Військові без харчів", - експерт про наслідки переходу ДОТ до прямих договорів