Ситуація із забезпеченням вагонами УЗ підприємств гірничо-металургійного комплексу залишається критичною, - президент "Укрметаллургпрому"

За перші 20 днів листопада 2017 року Центр транспортної логістики (ЦТЛ) забезпечив лише 29% від загальної потреби підприємств гірничо-металургійного комплексу України у вагонах

Про це заявив президент ОП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє прес-служба компанії, передає Depo.ua з посиланням на Обозреватель.

"Навіть незважаючи на те, що в загальному по ГМК ситуація трохи скорегувалась, в розрізі окремих підприємств забезпечення як і раніше залишається критичним. Динаміка в загальному заліку виглядає позитивною в основному за рахунок декількох ГЗК, які досить добре забезпечені. Забезпечення інших підприємств провальне і становить всього 5-10%. При цьому забезпечення деяких ГЗК ще знизилося, особливо в останні дні ", - зазначив він.

Каленков додав, що сподівався на те, що після підвищення УЗ тарифів на вантажні перевезення, вектор її уваги зміститься до питання розподілу держпарку піввагонів. Але цього не сталося.

"Навіть вирішивши більш пріоритетні для себе завдання, УЗ просто не збирається займатися нашим питанням. Приватні компанії методично перевозять свої вантажі в повному обсязі, а заповзятливі співробітники УЗ отримують свої" бонуси "- всіх все влаштовує! Всіх, крім промислових підприємств, незадіяних у корупційних вагонних махінаціях ", - обурився Каленков.

Президент ОП "Укрметалургпром" підкреслив, що металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати постійно зривають не тільки виробничі плани, а й валютні закордонні контракти і зазнають колосальних збитків від недопоставки продукції. Крім того, відсутність принципового підходу та прозорості процесу розподілу піввагонів, в кінцевому підсумку паралізує роботу промпідприємств, як це відбувається з початку листопада з ІнГЗК, який вже недовантажив 240 тис. тонн товарної продукції в парку ЦТЛ.

"Не маючи системних рішень, забезпечення підприємств рухомим складом кожен раз буде залежати від настрою посадових осіб УЗ. Ми змушені звертатися в АМКУ і просити проаналізувати діяльність УЗ в периметрі зловживань монопольним становищем на підставі закону України" Про захист економічної конкуренції ". Дуже сподіваюся на те , що держава зобов'яже УЗ усунути дискримінацію шляхом забезпечення всіх вантажовідправників на рівні ринкової частки ЦТЛ, яка становить не менше 35% ", - підсумував Каленков.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme