В АМКУ розповіли, як виробники антисептиків вводять споживачів в оману

Семи виробникам антисептиків Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував не вводити споживачів в оману шляхом розміщення недостовірної інформації на етикетках своєї продукції
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на пресслужбу АМКУ.

В АМКУ пояснюють, що прикладами розповсюдження щодо антисептичних засобів не підтвердженої належним чином інформації, що може вводити споживачів в оману, є: маркування coronaseptic, попередження вторинного інфікування, пролонгована, тривала антимікробна дія, дія на штами бактерій, стійких до антибіотиків, знищення до 99%, до 100% бактерій та\або вірусів, 100% антимікробна активність.

"Звісно, можна посперечатися, що навіть одна знищена бактерія становить "до 100%". Однак поширення цієї або іншої наведеної в прикладах інформації надає неправомірну перевагу в конкуренції таким антисептичним засобам у порівнянні з аналогічними за складом конкурентами, та може вводити споживачів в оману", – зазначили в АМКУ.

Комітет рекомендував семи виробникам антисептиків припинити дії у вигляді поширення інформації, що може вводити в оману, внаслідок способу викладення неточних, неповних відомостей у маркуванні продукції. Виробники мають здійснювати інформування споживачів щодо споживчих властивостей продукції власного виробництва у спосіб, який не вводитиме в оману.

Про результати розгляду рекомендацій суб’єкти господарювання повинні повідомити комітет у 10-денний строк з дня їх отримання.

Нагадаємо, АМКУ оштрафував "Ідея Банк" на 4 млн грн через рекламу кредитів "під 0%".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme