Утримання рівня виробництва та відкриття нових напрямків: У "Богдан Моторс" підбили підсумки трьох кварталів 2020 року

Виклики, що з’явилися цього року, поставили світ у абсолютно нову негативну систему координат і не могли не позначитися на стані підприємств компанії "Богдан Моторс"

Як повідомила прес-служба одного з найбільших виробників автотранспорту України "Богдан Моторс", 2020 рік не став роком розвитку та запровадження інновацій, а радше перетворився на період спроб утримання рівня виробництва та збереження виробничого потенціалу, пише Depo.ua.

Зазначається, що ще на початку року компанія повідомила про намір вимушеного скорочення близько 600 працівників у зв’язку з відсутністю замовлень військової техніки, яка виготовлялася на ДП "Автоскладальний завод №2" у Черкасах.

"І якщо у попередні роки військові замовляли сотні одиниць автотранспорту, то у 2020 році перелік закуплених автомобілів ледь досяг позначки у 50 одиниць, при цьому Черкаський завод з формальних причин не був допущений до участі у цих тендерах", – наголосили у компанії.

В "Богдан Моторс" додали, що сприяло розвитку виробництва і пролонгована у часі конкурентна нерівність українського виробника в порівнянні з закордонними виробниками автомобільної техніки.

"На тлі фактично відкритого ринку для імпорту товарів, вітчизняні виробники і у 2020 році не отримали доступних фінансів, рівних умов інвестування виробництва, відтак оптимістичний план розвитку, на жаль так і залишається у проекті. Деяку надію надають законодавчі ініціативи, що втілені у проектах законів № №3739 щодо локалізації виробництва при публічних закупівлях та №№ 3476 і 3477 щодо розвитку електротранспорту в Україні. Але їхнє просування у Верховній Раді йде зовсім не в турборежимі", – зауважив один із найбільших виробників автотранспорту України.

Там додали, що попри на повільність імплементації ідей екологічного електротранспорту в Україні, на Луцькому автозаводі вже почалися роботи зі створення нового електричного автобуса "Богдан", який комплектуватиметься літій-іонними тяговими акумуляторними батареями, що забезпечать запас ходу щонайменше 200 км без підживлення.

"В умовах пандемії COVID-19 було доцільним задуматись і над тим, як запобігти швидкому розповсюдженню вірусу в межах транспортного засобу. І у жовтні цього року ДП "Автоскладальний завод № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" отримало патент на корисну модель "Спосіб очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів транспортних засобів"", – повідомили в компанії.

Наголошується, що основні зусилля компанія зосередила на виготовленні сучасного громадського транспорту. Зараз триває процес реалізації контрактів на поставку сучасних комфортабельних тролейбусів до Луцька, Харкова, Полтави, Сум та Херсону. А на весні цього року до Івано-Франківська відправилися 10 сучасних автобусів "Богдан А70132".

Реалізація масштабних проектів громадського транспорту для українських міст стала можливою завдяки співпраці "Богдан Моторс" з органами місцевого самоврядування у рамках проекту "Міський громадський транспорт в Україні", який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.

ДП "Автоскладальний завод №1" АТ "АК "Богдан Моторс" активно співпрацює з органами місцевого самоврядування з метою забезпечення рівних умов доступу для здобуття якісної освіти усіх школярів. Так, у поточному році шкільні автобуси виробництва луцького "Автоскладального заводу №1" були придбані також для потреб учнів Волинської, Тернопільської та Рівненської областей.

За результатами 9 місяців 2020 року "Богдан Моторс" сплатив понад 122 мільйонів гривень податків та інших відрахувань у бюждети всіх рівнів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme