"Укрзалізниця" не забезпечила обіцяного потоку вантажних потягів через перегін Комиш-Зоря – Волноваха, - директор меткомбінату

Державний монополіст "Укрзалізниця" (УЗ) не виконує даних обіцянок щодо забезпечення потоку вантажних поїздів через перегін Комиш-Зоря – Волноваха

Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко в пості на своїй сторінці у Facebook, передає "112.ua".

"Красиві слова, а паровоз і нині там... Минулого тижня в ході зустрічі представників "Метінвесту" з правлінням "Укрзалізниці" було узгоджено кроки в напрямі поступового збільшення перевезень через перегін Комиш-Зоря – Волноваха, що дозволить меткомбінатам Маріуполя вийти на нові обсяги виробництва і частково компенсувати втрати України від зупинки трьох металургійних комбінатів на непідконтрольної території і одного – на підконтрольній (ДМК через припинення поставок коксу з Алчевська)", - пише директор одного з найбільших підприємств України.

За словами Зінченка, кількість поїздів не дотягує до кількості раніше погодженого з керівництвом "Укрзалізниці", і така ситуація, на думку директора комбінату, негативно позначиться на галузі та економічній ситуації в країні загалом.

"Домовилися про те, що вже з 4 квітня "Укрзалізниця" забезпечить 20 вантажних поїздів на добу. Вчора отримали 16. В очікуванні пропуску 54 вантажних поїздів. З таким підходом до вирішення транспортних проблем щодо збільшення виробництва навіть нічого мріяти. І економічне зростання нам не світить: мінус 4 вантажних потяги на добу – це мінус 4 тис. тонн чавуну або мінус 1,6 млн дол. експортної виручки щодня!", - резюмує автор.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада