'Україна зазнає збитків'': Глава ДРС закликає навести лад у Держекоінспекції
Неправомірна зупинка торгових суден Державною екологічною інспекцією в українських портах несе величезні фінансові ризики. Якщо ситуацію не виправити найближчим часом, то кількість кораблів, які заходять до вітчизняних портів, зменшиться
- Головна
-
11 лютого 2019 15:54
Про це OBOZREVATEL розповіла глава Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна.
За її словами, зараз немає порядку взаємодії морського порту, Адміністрації морських портів та екологічної інспекції. Це створює додаткові ризики, відповідно, власники кораблів змушені платити за страховку більше.
"Між органами та портом треба впорядкувати відносини. Хто за що відповідає і хто кого інформує. Зараз це не врегульовано. Також немає правил стягнення проб. Як довести, що саме це судно завдало шкоди довкіллю? Пальцем в небо тут не можна, все має бути чітко і зрозуміло. Прямого зв'язку між кораблем і екологічним забрудненням акваторії часто зовсім немає і довести щось важко", — вважає Ляпіна.
Щоб не допустити погіршення економічної привабливості українських портів, важливо ухвалити підзаконні акти Кабінетом міністрів України. Вже створено робочу групу, яка і повинна напрацювати рішення для голосування на Кабміні. У ній беруть участь всі зацікавлені органи і структури, крім екоінспекції.
На фото Ксенія Ляпіна/ Ліга
"У них (Екоінспекції. — Ред.) є свій підхід, який не подобається всім. Це не порядок взаємодії, а порядок домінування. Якщо екоінспекція домінуватиме над усіма — це неадекватно в сучасному світі. Повноваження треба чітко розподіляти, тому ми наполягаємо, щоб ключову роль тут відігравало саме Міністерство інфраструктури", — наголосила глава Регуляторної служби.
Зазначимо, початок упорядкування системи роботи екологів було покладено ухваленням закону "про введення єдиного вікна", який набув чинності у жовтні 2018 року. Закон, зокрема, передбачає митне оформлення документів в електронному вигляді та скасування радіологічного контролю екологами. Щоправда, остаточно врегулювати питання можна лише після прийняття підзаконних актів Кабінетом міністрів України.
Нагадаємо, у морському порту "Чорноморськ" простоює судно, затримане інспекторами Державної екологічної інспекції Кримсько-Чорноморського округу нібито за забруднення довкілля.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 15:54Завдяки підтримці Києва 101 бригада знищила російської техніки майже на 35 мільйонів доларів
- 15:33У Харкові світло вимикатимуть по-новому: Графіки на 25-28 квітня
- 14:09"Військові без харчів", - експерт про наслідки переходу ДОТ до прямих договорів
- 14:00Понад 80 км фортифікацій на Донеччині і Запоріжжі побудував Сталевий фронт Ахметова
- 13:19Затримання заступника Шойгу. Чому це негативний сигнал для нас
- 13:00Данія допоможе відновлювати енергетику України
- 12:38На Одещині в авто іноземці прикордонники виявили контрабандні цигарки (ФОТО)
- 12:08Рада проголосувала за збільшення граничної чисельності прикордонників
- 11:40Ранковий удар по Одесі міг коштувати Росії 10 млн доларів, - Плетенчук
- 11:06Правоохоронці затримали одесита, що шпигував на користь РФ
- 10:18Обстріли не вщухають: На Сумщині за добу поранено 5 людей ФОТО
- 09:50Удар по Одесі 24 квітня: Одна людина постраждала, пошкоджено 30 будинків
- 09:40Минулої доби окупанти 428 разів завдали удари по території Запорізької області
- 09:30Як оформити кредит, якщо банки вам не довіряють PROMO
- 09:01Низку вулиць в Одесі перекрито після ранкового удару по місту
- 08:51Юлія Тимошенко і "Батьківщина" вимагають негайної відставки Сольського з посади міністра аграрної політики та продовольства
- 08:50Обстріли на Харківщині: Синєгубов повідомив деталі ударів по інфраструктурі ФОТО
- 08:18ЗСУ впродовж доби ліквідували 880 російських вояків
- 07:44Постраждалих уже шестеро: Прокуратура показала наслідки ракетного удару по Харкову ФОТО