UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Україна витратить понад 3 млн на свою рекламу в Аргентині

Міністерство інформаційної політики України оголосило аукціон на закупівлю послуг з організації інформаційних, комунікаційних кампаній, проектів, публічних заходів устолиці Аргентини Буенос-Айресі

Така інформація міститься на порталі публічних закупівель Prozorro, передає Depo.ua з посиланням на "Радіо Свобода".

Зокрема, в Мінінформполітики бажають, щоб публічні заходи проходили в залах, розташованих у престижній частині столиці Аргентини, поряд із зручними транспортними розв'язками і місцями з великим потоком людей, з належною охороною і зручностями.

Інформаційна кампанія в Аргентині включає в себе виробництво і поширення шести відео тривалістю по 30 секунд для проведення платної кампанії в соціальних мережах; виробництво тематичного сайту; проведення розсилок прес-релізів щодо заходів, акцій і розміщення на сайтах світових агенцій новин на кшталт AgenceFrancePress, Bloomberg, Reuters, DPA; створення спільноти в інтернеті й регулярне наповнення соціальних мереж контентом відповідної тематики; забезпечення послуг зі створення і поширення інформаційних продуктів на щонайменше 10 рекламних площинах у центральних районах міста, а також у провідних світових інформаційних агентствах й інтернеті.

Загалом інформаційна кампанія Мінінформполітики України в Аргентині має охопити не менше ніж п'ять мільйонів глядачів і не менше від 100 тисяч переходів на тематичний сайт.

Це не перша закупівля подібних просвітницьких послуг. У травні цього року стало відомо, що Мінінформполітики закупило послуги з просування України за кордоном на 4 мільйони гривень.

Минулого року Мінінформ провів аукціон на 2,7 мільйона гривень на закупівлю газети для прифронтової зони.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme