У Нацраді пояснили, чому неможливо довести зв'язок телеканалів "112", NewsOne та ZIK з Росією

Юристи телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK на рівні наявних документів унеможливлюють встановлення зв'язку мовників з Росією
 

Про це заявила заступниця голови Нацради з питань телебачення і радіомовлення Уляна Фещук, повідомляє Depo.ua з посиланням на "Укрінформ".

"На жаль, там (у медіахолдингах - ред.) працюють дуже фахові юристи, які унеможливлюють встановлення будь-якого зв'язку із Російською Федерацією, принаймні на рівні тих документів, які наявні в Національній раді. Тобто фактично неможливо довести, що РФ має якийсь вплив на ці телеканали. З цього приводу ми листувалися з СБУ, але поки нам не надані документи, які підтверджували б такий вплив", - пояснила Фещук.

Також вона підкреслила, що також неможливо довести зв'язок цих телеканалів з одним із представників "Опозиційної платформи - За життя" Віктором Медведчуком, оскільки ці медіа "скуплені насправді підставною особою".

"Разом із Антимонопольним комітетом ми розпочали спільні дії, обмінюємося документами щодо того, щоб встановити зв'язок між бенефіціарними власниками "112 Україна", NewsOne і ZIK. Тобто ці дії розпочалися після того, як стало відомо, що пан Козак придбав ZIK", - повідомила представник Нацради.

Окрім того, Фещук уточнила, що Нацрада не уповноважена перевіряти телеканали щодо джерел їхнього фінансування.

"Щодо статті 19 закону "Про телебачення і радіомовлення", то ми не перевіряємо телерадіоорганізації в такий спосіб, тому що є дуже багато важелів приховування джерел фінансування, в тому числі - договори на отримання реклами та спонсорство", - зазначила заступник голови медіарегулятора.

Нагадаємо, соратник кума Путіна Віктора Медведчука Тарас Козак купив телеканал ZIK і створив медіахолдинг за участі каналів "112 Україна" та NewsOne. Після цього з телеканалу ZIK почали масово звільнятися журналісти і топ-менеджери.

7 липня роспропагандист Дмитро Кисельов анонсував провести 12 липня провокаційний телеміст між пропагандистським російським телеканалом "Росія 24" та українським каналом Медведчука NewsOne.

8 липня націоналісти дали Зеленському 24 години на врегулювання ситуації із NewsOne, а спікер парламенту Андрій Парубій закликав позбавити NewsOne ліцензії.

8 липня телеканал NewsOne скасував телеміст з російськими пропагандистами начебто через прямі погрози фізичної розправи журналістам телеканалу та їх близьким.

9 липня Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення заявила, що може звернутися до суду про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

ГПУ підозрює власника NewsOne у держзраді та фінансуванні тероризму

10 липня ГПУ викликала на допит генпродюсера NewsOne Василя Голованова.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна