UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У МОН розповіли, куди скаржитись на порушників правил карантину в закладах освіти

Для скарг стосовно недотримання санітарно-епідеміологічних норм під час навчання у Міністерстві освіти та науки відкрили "гарячі" лінії
 

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на сайт МОН.

У міністерстві радять українцям звертатися зі скаргами до Державної служби якості освіти, якщо виявили недотримання безпечних умов освітнього процесу.

Загалом працюватиме дві "гарячі лінії" для звернення громадян:

з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;

з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Лінії для дзвінків працюватимуть з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).

Також зазначається, що Державна служба якості освіти та її територіальні органи організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі заклади загальної середньої освіти, щоб спільно з експертами знайти рішення для ефективної розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Нагадаємо, раніше Шкарлет розповів, як навчатимуться школярі після канікул.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme