У Мінюсті досі не знають, як перевіряти е-декларації
У Мінюсті заявляють, що інформація про затягування з їхнього боку реєстрації порядку перевірки е-декларацій не відповідає дійсності
Про це повідомляє прес-служба відомства, передає Depo.ua.
У повідомленні зазначається, що для успішної перевірки електронних декларацій Мін'юст вимагає від НАЗК якнайшвидше надати відповідний порядок перевірки електронних декларацій.
Однак, згідно з повідомленням, міністерство досі не отримало від НАЗК Порядок проведення контролю та повної перевірки декларації, а також перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.
"Відповідно поширена низкою Інтернет видань інформація про затягування з боку Мін’юсту реєстрації такого порядку не відповідає дійсності", - наголосили в міністерстві.
Міністерство юстиції не залучалося ані на стадії розробки, ані на стадії обговорення до роботи над жодним з варіантів відповідного порядку.
"Ми наголошуємо: документи, які регламентують проведення перевірки декларацій чиновників, доцільно розробляти в публічному відкритому діалозі як з Мінюстом, так і з представниками громадських організацій, експертних та наукових установ", - сказано в повідомленні.
"Такий підхід дозволить уникнути маніпуляцій чи ухилення від відповідальності осіб, які подають недостовірну інформацію", - сказали в повідомленні.
Нагадаємо, що 30 жовтня завершився термін подачі е-декларацій чиновників: загалом в реєстрі НАЗК значиться понад 103 тис. документів. Лише грошових активів і лише народні депутати задекларували майже 12 млрд грн у гривневому еквіваленті.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада