У Facebook розказали, скільки партії за добу витрачають на рекламу у мережі

Соціальна мережа Facebook оприлюднила звіт з даними про те, хто і скільки заплатив їй за політичну рекламу в Україні у період із 9 по 15 липня

Доповідь розмістили в бібліотеці реклами Facebook, де соціальна мережа оприлюднила інформацію про рекламу на політичні, виборчі або громадські теми, передає Depo.ua.

Як свідчать опубліковані дані, лідером серед фінансування реклами у мережі залишається партія Святослава Вакарчука "Голос". Там на рекламу в Facebook за минулий тиждень витратили $106 876. Тільки за 9 липня в "Голосі" перерахували $18 107 на рекламу в соцмережі.

На другому місці, як і раніше, залишається партія п'ятого президента України Петра Порошенка "Європейська солідарність", яка з 9 по 15 липня заплатила Facebook за просування своєї сторінки $63 382, а 15 липня політсила витратила $10 000.

Партія "Слуга народу" за звітний період витратила $23 077 (15 липня – $ 3 440), просуваючи себе в Facebook, а "Опоблок" – $14 679, а 15 липня – $2 181.

Раніше ми повідомляли, скільки партії витратили на рекламу у Facebook за звітній період до 9 липня.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme