У Єрмака хочуть створити агентство з контрпропаганди
Для ефективної контрпропаганди потрібна структура на кшталт національного агентства стратегічних комунікацій, яке інтегруватиме модераційні функції з єдиного голосу всередині країни
Про це заявив радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк в інтерв'ю "РБК-Україна", повідомляє Depo.ua.
Він зауважив, що, починаючи з 2015 року, держава досить активно інвестувала ресурси в контрпропагандистські інститути, але є питання в тому, як вони витрачалися.
"Я бачу інфраструктуру трохи інакше, ніж вона будувалася. Я бачу це як національне агентство стратегічних комунікацій, припустимо, що, наприклад, буде інтегрувати у себе саме модераційні функції з єдиного голосу всередині країни, з контрпропаганди", – сказав Подоляк.
Він пояснив, що все, що стосується фінансування окремих проєктних робіт, то вони переходять на аутсорс, наймаються піар-компанії або медійні компанії, які можуть займатися розробкою конкретних пакетів заходів протидії.
"Ти модеруєш, а на аутсорсі роблять продукт", – додав радник Єрмака.
Нагадаємо, також Подоляк розповів про дві основні задачі щодо Донбасу.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада