У Держспецзв’язку розповідають про виправлення недоліків е-декларування

В Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації (ДССЗЗІ) наголошують, що зараз триває підготовка експертного висновку по КСЗІ електронних декларацій

Про це йдеться у заяві, що розміщена на сайті відомства, передає depo.ua.

Зокрема, в ДССЗЗІ повідомили, що підготовка до атестації розпочалася напередодні Дня Незалежності, коли з НАЗК до Служби надійшла необхідна документація.

У понеділок 29 серпня було завершено "корегування документації та програмного забезпечення в частині побудови КСЗІ Реєстру", йдеться в заяві. Роботи виконувала дочірня компанія ДССЗЗІ, Державний центр кіберзахисту та протидії кіберзагрозам.

Водночас у Службі наголосили, що прогнозувати висновок про атестацію системи е-декларацій не є можливим, оскільки експертиза ще триває.

"31 серпня передбачено... прийняття рішення стосовно відповідності КСЗІ Реєстру вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації та видачі Атестату відповідності.

Держспецзв’язок ще раз підкреслює, що рішення про відповідність КСЗІ та видачу Атестату приймається Експертною радою на підставі позитивного експертного висновку, наданого за результатами державної експертизи", - йдеться в заяві.

"Твердження про те, що Держспецзв’язку зобов’язаний видати Атестат, можуть бути розцінені і кваліфіковані як протиправний тиск на експертів, а також посадових осіб державного органу", - заявили у відомстві.

Нагадаємо, 15 серпня система електронного декларування була запущена, не будучи доопрацьованою, зокрема – не маючи необхідного сертифікату.

23 серпня НАЗК закрила доступ до системи е-декларування до 1 вересня.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme