ЦВК виділила партіям час на агітацію на Суспільному
Для проведення передвиборної агітації на дострокових виборах до ВР політичні партії отримають по 60 хвилин на каналі Суспільного телебачення і на загальнонаціональному каналі Суспільного радіо
Таке рішення ухвалила Центральна виборча комісія, повідомляє Depo.ua з посиланням на Укрінформ.
Час надаватиметься у два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.
Також ЦВК запропонувала Міністерству фінансів передбачити у проекті Державного бюджету України на 2020 рік Центральної виборчої комісії нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їхньої передвиборної агітації на виборах народних депутатів України".
ЦВК пропонує Мінфіну передбачити видатки за цією програмою у сумі 2 млрд 253 млн 420 тис. гривень.
Крім того ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачів від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року. 19 – від Світового Конґресу Українців, 13 – від Українського Конґресового Комітету Америки.
Таким чином, станом на 2 липня зареєстровано 313 офіційних спостерігачів на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.
24 травня в Україні розпочався виборчий процес дострокових виборів до Верховної Ради.
На позачергові вибори планують витратити майже 2 млрд
Читайте також: Тепер ще й Винник: Яким політичним партіям дісталося найбільше зірок
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада