Ціни впали. Як працює пропагандистська машина

Сьогодні всі новинні сайти дали справді шикарну новину - за останній місяць у нас знизилися ціни. На 0,3 відсотка. І це абсолютна правда, якщо дивитися серпень до липня

Ціни впали. Як працює пропагандистська м…

Але більш коректно, напевне, дивитися серпень до серпня. І тут ми бачимо, що продукти харчування за рік виросли на 8,8 відсотка, на компослуги - 5,8%, на охорону здоров‘я - 7,4 і т. ін. Просто для тих, хто цікавиться цифрами - хліб подорожчав на 14,8%, макарони на 20,4%, масло 11,8%. Єдиний продукт, який за рік подешевшав - яйця (мінус 7%).

І це при тому, що Нацбанк тримає наднизький курс гривні і, здавалося б, все мало б бути навпаки. Очевидно, політика Нацбанку неправильна, але це окрема історія.

Та й я хотів сказати про інше. Чому нам можна розповідати, що ціни впали? Та тільки тому, що переважна більшість тих, хто пише на ці теми навіть не дивиться на сайт Держкомстату, а просто передруковує новину з державних сайтів про падіння цін. Знаючи про лінькуватість наших журналістів, влада пише правильну новину з правильним акцентом. А потім лінивий журналіст її масово тиражує.

Хочу відразу зазначити - це не вигадка команди Зе. Команда Зе навчилася цього прийому від злочинної влади, а та, в свою чергу, від попередньої злочинної влади. Журналісти, на жаль, просто перестали читати першоджерела.

Але зараз про погане новорити не можна, тому давайте радіти, що ціни за місяць упали аж на 0,3 відсотка))))

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook