Стало відомо, чия мерська кампанія в Херсоні було найдорожчою

З кандидатів у мери Херсона, які подали фінансові звіти, найдорожчою була виборча кампанія висуванця "Слуги народу" Юрія Кирилова

Стало відомо, чия мерська кампанія в Хер…

Про це повідомляє Depo.Херсон з посиланням на Громадянську мережу ОПОРА.

 

Висуванець "Слуги народу" Юрій Кирилов - лідер за витратами на виборчу кампанію серед кандидатів у мери Херсона, які подали фінансові звіти у Херсонську міську територіальну виборчу комісію.

Звіти вже подали такі кандидати: Юрій Кирилов, Володимир Сальдо, Руслан Рубан, Михайло Опанащенко, Сергій Дудка та Андрій Яценко.

 

Найбільше коштів на виборчу кампанію витратив Юрій Кирилов ("Слуга народу"). Розмір його виборчого фонду, який складають добровільні внески фізичних осіб – 289 тис. 400 грн. Ці кошти Юрій Кирилов спрямував на використання засобів масової інформації (121 тис. 344 грн) та на розміщення друкованих агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами (167 тис. 980 грн).

 

Загальний розмір виборчого фонду Володимира Сальдо ("Блок Володимира Сальдо") – 207 тис. 985 грн. Виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб (153 тис. 645 грн)та помилкові надходження коштів, які були повернені (54 тис. 340 грн). Володимир Сальдо витратив 39 тис. грн на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 18 тис. 226 грн – використання ЗМІ, 96 тис. 417 грн – на зовнішню рекламу.

 

Кандидат на посаду Херсонського міського голови від місцевого осередку політичної партії "Опозиційна платформа – За життя" Михайло Опанащенко витратив 69 тис. 940 грн. Його виборчий фонд складають добровільні внески фізичних осіб. Послуги розміщення друкованих агітаційних матеріалів коштували кандидату 59 тис. 940 грн, а оплата ефірного часу на телебаченні – 10 тис. грн.

 

Виборчий фонд Руслана Рубана ("Партія зелених України") складають його власні кошти. Загальний розмір виборчого фонду – 118 тис. 500 грн. Найбільше коштів кандидат витратив на використання ЗМІ (61 тис. 164 грн), зовнішню рекламу (32 тис. грн) та оренду обладнання та технічних засобів для ведення передвиборної агітації (19 тис. 97 грн).

 

Сергій Дудка ("УДАР") використав для виборчої кампанії 20 тис. 600 грн. Згідно із фінансовим звітом кандидат витратив кошти на виготовлення друкованих агітаційних матеріалів, оплату ефірного часу на телебаченні та послуги  зв’язку.

 

Найменше коштів на виборчу кампанію серед кандидатів, які прозвітували, витратив Андрій Яценко ("Перемога Пальчевського") – 17 тис. 658 грн.

Нагадаємо, наступний депутатський корпус Херсонської міської ради – це представники п'яти партій.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme