Сотні тисяч доларів: Стало відомо, скільки витратили кандидати в мери на агітацію в соцмережах

На агітацію в соціальних мережах кандидати у мери витратили понад 200 тисяч доларів перед другим туром місцевих виборів

Про це розповіла голова Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська, пише Depo.ua із посиланням на "Укрінформ".

За її словами, найбільше агітація була проведена у Facebook. На це було витрачено 227 тисяч доларів.

"Це підрахунок безпосередньо за 8,5 тисячі повідомлень і постів, які рекламувалися в мережі Фейсбук на платній основі", – сказала Айвазовська.

За її словами, серед найбільш активних кандидатів, які найбільше витратили грошей, -- Олег Синютка (Львів, "Європейська Солідарність"), Віктор Шакирзян (Рівне, "Рівне разом") і Андрій Садовий (Львів, "Об’єднання "Самопоміч"). 

Також Громадська організація підрахувала фінансування третіх сторінок у Facebook, які прямо або приховано агітують за кандидатів-учасників повторного голосування або дискредитують їх. Вартість такого фінансування – понад 34,7 тисячі доларів.

"Це свідчить про те, що велика кількість агітації трансформується і переходить в безпосередню комунікацію через інтернет і соціальні мережі", – додала Айвазовська.

Нагадаємо, раніше у Нацполіції підрахували, де на виборах було більше порушень.

Читайте також: Інтерактивна карта: Як проголосувала Україна на місцевих виборах 2020

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада