Росія готує масштабний дерибан в окупованому Криму

На даний момент в окупованому Криму судноверфі завантажені тільки на 30% від виробничих можливостей

Про це повідомив народний депутат, координатор групи "Інформаційний спротив" Дмитро Тимчук у Facebook, інформує Depo.ua.

За його даними, така ситуація виникла через такі причини:

- не вирішено питання прав власності основних суднобудівних і судноремонтних підприємств анексованого Криму, що не дозволяє здійснювати стратегічне планування розвитку галузі та розміщення довгострокових замовлень;

- дія міжнародних економічних санкцій не дозволяє розміщувати іноземні замовлення, будувати кораблі торгового флоту для експлуатації в Світовому океані, а також здійснювати поставки іноземного обладнання;

-енергетичний дефіцит на окупованому півострові, а також встановлений ліміт щодо споживання електроенергії для промислових підприємств;

- транспортно-логістичні проблеми в контексті поставок сировини і комплектуючих з Росії.

У зв'язку з цим у кінці квітня цього року в Криму під керівництвом заступника голови уряду Росії, голови колегії Військово-промислової комісії Росії Дмитра Рогозіна відбулася виїзна Морська колегія при уряді Росії з метою формування плану розвитку суднобудівної сфери на півострові до 2030 року.

"Передумовами для проведення даної колегії стало невдоволення російського уряду обсягами завантаження кримських судноверфей довгостроковими замовленнями. На даний час верфі завантажені тільки на 30% від виробничих можливостей", - зазначив Тимчук.

За інформацією "ІС", основною темою, яка вже обговорювалася на закритій частині колегії, було вирішення питання про перерозподіл сфер впливу і встановлення контролю з боку російських структур над провідними суднобудівними підприємствами анексованого Криму.

У цьому контексті російський уряд запланував низку наступних заходів:

- більшість оборонних підприємств в окупованому Криму до кінця 2018 року мають остаточно придбати "федеральний статус" зі збереженням державної форми власності. У першу чергу це стосується: "13-го і 91-го судноремонтних заводів ЧФ", "771-го ремонтного заводу засобів зв'язку ЧФ", суднобудівних заводів "Море", "Севморзавод", центрального конструкторського бюро "Чорноморець", "Севастопольського авіаційного підприємства ", колишнього торпедного заводу "Гідроприлад";

- з метою зменшення навантаження на федеральний бюджет щодо витрат на розвиток підприємств в Криму, уряд Росії планує впровадити на півострові механізм державно-приватної власності. При цьому, більшість із зазначених підприємств пройдуть процедуру корпоратизації з передачею частини акцій так званим "кураторам" - російським профільним військово-промисловим підприємствам, які мають приватну форму власності і входять до складу окремих фінансово-промислових груп.

Було вирішено, що за цією схемою контроль над Феодосійським суднобудівним заводом "Море" встановить ВАТ "Концерн Калашников" після 2020 року, коли закінчиться термін операційної оренди даного підприємства з боку ВАТ "Ленінградський суднобудівний завод "Пелла".

Керченський завод "Залив" остаточно перейде у власність групи компаній "Ак Барс". Колишній торпедний завод "Гідроприлад" увійде до складу холдингу "Технодинаміка" і концерну "Морське підводне озброєння - Гідроприлад". "Севморзавод", "13-й і 91-й судноремонтні заводи" увійдуть в сост ав АТ "Об'єднана Суднобудівна корпорація", а "Севастопольське авіаційне підприємство" - до складу ВАТ "Вертольоти Росії".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme