Рада розкрила факт незаконного призначення директора "Украероруху" Ярмака, — ЗМІ

Директор ДП "Украерорух" Андрій Ярмак, який керує підприємством в статусі виконуючого обов'язки з 2019 року, призначений всупереч нормам чинного законодавства. Його кандидатура не відповідає мінімальним вимогам до кваліфікації і досвіду, про що раніше заявлява профспілка ДП. Сьогодні ж ця інформація підтверджується документами, наданими редакції депутатами транспортного комітету ВР

Рада розкрила факт незаконного призначен…

Про це повідомляє "Капітал".

Згідно з кваліфікаційними вимогами, затвердженими Мінпрацею (від 29.12.2004 # 336) директор ДП "Украерорух" повинен мати вищу освіту не нижче магістра ("право" або "управління і адміністрування"), а також досвід роботи на керівних посадах нижчого рівня — мінімум 5 років.

А згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, Випуск 68 "Авіаційний транспорт" затвердженим наказом Мінтрансу від 17.07.2002 N 488 керівник авіапідприємства додатково повинен мати стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня в авіаційній галузі — не менше 2 років.

Однак, Ярмак на посаді керівника нижчого рівня — начальника відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури — пропрацював до призначення в "Украерорух" менше року. До такого висновку прийшли депутати транспортного комітету ВР, яким довелося провести ціле розслідування факту незаконного призначення Ярмака.

Так, згідно із записами трудової книжки, Ярмак почав свій трудовий стаж в авіації з 2004 року вантажником в а/п Бориспіль.

З грудня 2013 по 18 березня 2016 року працював головним спеціалістом відділу авіаційного транспорту МІУ (Не керівна посада).

З серпня 2016 і по 11 жовтня 2019 (три роки) він працював в маркетинговому відділі приватної компанії. Відразу після цього і був призначений міністром інфраструктури Криклієм на посаду в.о. директора ДП "Украерорух".

Рада розкрила факт незаконного призначення директора "Украероруху" Ярмака

В МІУ стверджують, що Ярмак нібито має 5-річний досвід роботи на керівній посаді в авіаційній галузі, як це і передбачено кваліфікаційними вимогами нормативних документів.

"Ярмак відповідає кваліфікаційним вимогам і має стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня більше 5 років", — написав міністр Криклій у відповідь на один із запитів народних депутатів.

Цікаво, що запис у трудовій Ярмака: "начальник відділу авіаційного транспорту Мінінфраструктури" — існує, але без вказівки дат. Вписано цю пропозицію між заповнених рядків і не виключено, що з метою фальсифікації.

Щоб відшукати в трудовій біографії Ярмака реальний термін керівного досвіду, депутатам довелося підняти внутрішні документи МІУ з 2013 по 2016 рік.

З'ясувалося, що згідно з наказом міністерства про створення однієї з робочих груп, в липні 2015 року Ярмак працював в статусі в.о. начальника відділу авіаційного транспорту МІУ (не керівник, а тимчасово виконуючий обов'язки).

Справа Яркака

Вже у жовтні 2015 року — Ярмак увійшов до складу іншої робочої групи міністерства, як начальник того ж відділу. І нагадаємо, що з серпня 2016 він в МІУ вже не працював.

Призначення Ярмака в Украерорух

Таким чином упущені в трудовій книжці Ярмака дати навпроти рядка про "начальника" це — з жовтня 2015 по серпень 2016 року. Тобто, реальний керівний досвід у чинного в.о. директора стратегічного держпідприємства "Украерорух" становить всього 10 місяців з необхідних 5 років.

Транспортний комітет ВР також буде домагатися звільнення Ярмака і розслідування його фінансової діяльності в ДП.

Нагадаємо, за неповний 2020 рік "Украерорух" зазнав понад мільярд гривень збитків.

Як зізнався сам Ярмак, за час роботи він зумів реалізувати транзитний потенціал української авіації тільки на 20%, скоротив кількість співробітників ДП, урізав вдвічі їм заробітну плату, включно з висококваліфікованим операційним персоналом, і припинив фінансування ряду стратегічних проектів підприємства. Зарплата Ярмака при цьому досягала 210 тис.грн щомісяця.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme