Підозра на коронавірус: Що робити, якщо лікар відмовляє у виклику мобільної бригади попри симптоми

За умови, якщо громадянин України не має свого лікаря, або ж обраний лікар відмовляє у виклику мобільної бригади попри наявність "коронавірусних" симптомів, необхідно зателефонувати на регіональну телефонну "гарячу лінію" із  питань COVID 

Підозра на коронавірус: Що робити, якщо…
Фото: ЕРА

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на пресслужбу Національної служби здоров'я України (НСЗУ) у Telegram.

Зазначається, що якщо у людини з’явились симптоми COVID-19, потрібно зателефонувати своєму лікарю, з яким було укладено декларацію.

"За необхідності лікар спрямує до вас мобільну бригаду для тестування на COVID-19. Тобто ви не шукаєте самостійно, де зробити тест, і не йдете до лабораторії, щоб здати аналіз", – наголосили у НСЗУ.

Наголошується, що "якщо ви не маєте свого лікаря, або ваш лікар відмовив вам у виклику мобільної бригади попри наявність симптомів, теелфонуйте на регіональну телефонну "гарячу лінію" з  питань COVID".

Уточнюється також, що результати тестування повідомлять особисто громадянину та його лікарю.

Також повідомляється, що "на сьогодні НСЗУ законтрактувала 936 медичних закладів на надання послуг мобільними бригадами".

"У цих закладах створено 1592 мобільні бригади. Найбільша кількість мобільних бригад працює у Харківській області – 100 бригад, Львівській – 95, в Запорізькій та Дніпропетровській областях – по 93 бригади", – повідомили у пресслужбі.

У НСЗУ зазначили також, що, порівняно з липнем, загальна кількість тестувань бригадами у серпні зросла на 30%.

Нагадаємо, своїх лікарів обрали вже понад 30 млн українців.

Також у НСЗУ поділилися тривожними даними щодо COVID-19.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"