"Освідченні люди" і столиця Києва: Приколи і зашквари з рекламою "Слуги народу"
Рекламна кампанія "Слуги народу" до місцевих виборів проходить далеко неідеально. У мережі обговорюють помилки на білбордах, а також деякі слогани та підходи
Depo.ua зібрав кілька казусів із постерами "Слуги народу" за весь час кампанії.
Розбір помилок
Так, у соцмережах час від часу поширюють білборди з граматичними, орфографічними та іншими помилками. Так, медійниця Тетяна Шустрова знайшла низку огріхів у рекламі кандидатки в депутати Кременчуцької міськради від "слуг" Каріни Єнокян.
У спільноті "Житомир-інфо" зафіксували кардинально новий підхід до написання слова "освічений".
Коректори з клеєм
Виправляти помилки, як показує кампанія, теж можна по-різному. Влітку на Закарпатті білборди партії розвісили з помилкою. У слогані "З тими, хто хоче збудувати краще Закарпаття, Україну" пропустили першу кому. На недолік у своєму телеграм-каналі вказав закарпатський журналіст Віталій Глагола.
Пізніше нардеп від "Слуги народу" Ігор Кривошеєв показав, як робітники виправляють казус у доволі кумедний спосіб, – доклеюючи коми на білборди.
"В конструктивній критиці і нормальному діалозі немає нічого страшного", – написав він.
Столиця столиці
Звеселив користувачів соцмереж білборд кандидата в Київську міську Раду від "слуг" Євгенія Вандіна.
Так, чоловік пропонує зробити Оболонь столицею Києва.
Приведи п'ятьох друзів
До ексцентричного кроку вдалася кандидатка в мери Хмельницького від "слуг" Інна Ящук.
"Я хочу вас попросити, щоб, як у мене на руці п'ять пальців, ви кожен знайшли п'ятьох друзів, щоб за мене проголосувати", – зазачила кандидатка під час онлайн-зустрічі зі студентами Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії.
І все було б могло видатися за милу наївність, але пані Ящук у виші працює деканом одного з факультетів. При цьому тиском своє звернення кандидатка визнавати не хоче: мовляв, вона ж просила, а не вимагала.
Верещук, що підбадьорює
Чимало емоцій у соцмережах з перших днів піару викликала Ірина Верещук – кандидатка у мерське крісло столиці від "Слуги народу". У деяких слоганах користувачі інтернету навіть відшукали еротичний підтекст.
Такий підхід обурив, в тому числі, колег-нардепів.
Народна депутатка Вікторія Сюмар у коментарях наголосила, що реклама видається їй сексистською.
Сама ж Ірина Верещук ще в той період у коментарі "Буквам" зауважила: за білбордами своєї кампанії не стежить.
"Я не знаю про що, ви говорите. Я дам свого керівника або представника штабу і з ним поговорите, бо я цим не займаюся і не слідкую. Тому вибачайте", – відповіла нардепка і порадила зателефонувати Олександру Корнієнку.
Не мало галасу наробив і агітаційний ролик, в якому Верещук у жовтому плащі і з парасолькою піднялася в небо над столицею.
Читайте також: Полетіла шукати Пріорку: Як в соцмережах тролять Верещук, що вдає з себе Мері Попінс
Слоган, що ллється, як пісня
Досі обговорюють і вже звичні "зелені" плакати зі слоганом "Україна – це ти!". Тут користувачі мережі провели паралелі з фразою з дебютної промови Зеленського у Верховній Раді "Кожен з нас президент".
А деякі звинуватили партію монобільшості у плагіаті. Адже саме так називається один з найвідоміших хітів Тіни Кароль, яку дехто вважає одним з неформальних гімнів країни.
Не "слугами" єдиними
Звичайно ж, ляпи, казуси та надто ексцентричні фішки трапляються не лише у партії парламентської монобільшості. Наприклад, два білборди кандидата у мери Борисполя від ЄС Володимира Борисенка розмістили догори дригом, а містяни так і не змогли зрозуміти – чи то співробітники, які ровішували борди, припустилися помилки, чи в тому був особливий творчий задум.
Фото: Facebook/Мій Бориспіль
А кандидат в мери Львова від "Свободи" Руслан Кошулинський вирішив завітати у модерний туалет в Івано-Франківську і похизуватися, яку вбиральню облаштувала його політ-сила.
"Поки у Львові хтось обіцяє Європу, в Івано-Франківську "Свобода" вже робить. Ось вам один із прикладів", - написав він.
У коментах розгорілася дискусія: одні раділи сучасній вбиральні, другі обурювалися, що у місті є важливіші проблеми, а така реклама, – спроба замилити око виборцю. Треті ж підняли Кошулинського на кпини.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада