Під час парламентської кампанії експерт радить використовувати "пересувні цирки"
В Україні зараз недовикористана тема супертурів по країні, які колись успішно застосували Віктор Ющенко, Юлія Тимошенко і Володимир Литвин
Про це заявив директор PR-агентства Кaryzhsky.com Максим Карижський, повідомляє Depo.ua.
"У нас явно недовикористана тема супертурів по країні, які колись застосував Ющенко у 2004 році і це дало результат. Це застосувала Тимошенко в 2006 році і це дало результат. І це застосував Литвин в 2008 році і це дало результат", - зазначив вын.
На думку Карижського, "просто приїхати в обласний центр чи районний, виступити на місцевому ефірі, відвідати якесь підприємство і поїхати, це не тур".
"Це буквально такий потяг з оркестром або кілька автобусів. Зараз ніби там кілька кандидатів розфарбували по одному автобусу, але це не зовсім та історія. Це коли реально у вас їде такий пересувний цирк. Є авангардна група спереду, яка це все готує. Приїжджає кандидат: площа, фестивалі, ярмарки. Їде група польова технологічна, яка підхоплює цю всю масу, яка була взрихлена і зпахана приїздом кандидата, і далі зав’язує контакти з нею", - розповыв експерт.
Нагадаємо, також експерт розкрив секрет, чому кандидати в президенти не підуть на дебати.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада