Передвиборчі змагання: Українські партії витратили на рекламні борди півмільярда

Політичні партії та потенційні кандидати у президенти України упродовж останніх чотирьох місяців витратили на рекламну кампанію лише у вигляді білбордів та сітілайтів понад півмільярда гривень

Про це заявив гендиректор ВГО "Комітет виборців України" Олексій Кошель, виступаючи на міжнародній конференції "Гроші в політиці: як політичні партії готуються до виборів", передає Depo.ua із посиланням на "Укрінформ".

"Для того, щоб політична партія проводила повноцінну кампанію лише зовнішньої реклами, потрібно для однієї партії 18 млн гривень на місяць. Хтось із партій вів повноцінну кампанію, хтось часткову кампанію, але загалом, за нашими підрахунками, лише на бордову кампанію, тобто на борди і сітілайти, за останні чотири місяці потенційні кандидати (у президенти - ред.) витратили близько півмільярда гривень", - зазначив він.

За словами Кошеля, ця сума є дуже великою і "неспівмірною" з тими цифрами, які подають партії у фінансових звітах до НАЗК.

Він зауважив, що справді є всі підозри в тому, що партії використовують тіньові схеми фінансування реклами.

Голова КВУ також розповів, що лідерами серед партій, які одними з перших розпочали рекламну кампанію і витратили найбільше коштів на неї, є "Основа", "Батьківщина" та "Аграрна партія".

Нагадаємо, чергові вибори президента України заплановані на останню неділю березня 2019 року.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme