Передвиборчі історії: Чим Гриценко буде підкуповувати виборців "Ч"

Depo.ua розпочинає цикл історій з "передвиборчих полів". Ми познайомимо вас з найбільш цікавими і креативними винаходами "ідеологів" кандидатів

В Україні розпал президентських перегонів. Кандидати повільно виповзли із звичної зони комфорту і почали активно подорожувати регіонами. Міста і містечка країни заполонили білборди "нових", "інших", "чесних" і "справедливих". Команди кандидатів видають цілу гору політичного креативу, зупиняючи своїх клієнтів на заправках, катаючи їх в метро та громадському транспорті.

Оригінальний спосіб взаємовідносин з виборцями винайшли в штабі кандидата в президенти Анатолія Гриценка

Піарники Анатолія Степановича вирішили позиціонувати його як самого "чесного". Головний слоган його кампанії – "чесних більше". Але мало хто помітив в центрі білборду літеру "Ч" обведену в коло.

Як розповіли Depo.ua в штабі кандидата, за задумом піарників, саме цей атрибут брендбука має об'єднати і показати масовість виборців Гриценка. Начебто в кінці кампанії вони планують закупити 1 млн значків з літерою "Ч" і роздати їх всім чесним виборцям. Розрахунок робиться на те, що більшість людей вважають себе чесними і будуть носити такі значки.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна