НБУ продовжив період для розкриття банками інформації про послуги в рекламі

Національний банк України (НБУ) продовжив період для адаптації банками нових вимог щодо розкриття повної інформації про послуги в рекламі та на сайтах до 2 червня

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на прес-службу Нацбанку.

"Національний банк, ураховуючи низку пропозицій учасників ринку та банків до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг, дав фінансовим установам додатковий час на адаптацію до нових вимог щодо розкриття інформації про послуги на вебсайтах та в рекламі. Вимоги до банків запрацюють, починаючи з 2 червня 2020 року (раніше вимоги до вебсайтів мали вступити в дію з 2 березня 2020 року)", – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що впродовж лютого-травня 2020 року Національний банк разом із банками проведуть спільну роботу та відпрацюють вимоги, аби з червня споживачі могли легко отримувати від фінансових установ вичерпну, прозору та зрозумілу інформацію про банківські послуги.

Наголошується також на головній зміні, яка повинна відбутися на вебсайтах та рекламі банків, – має з’явитися достовірна, правдива, актуальна та достатня за обсягом інформація про послуги, їхню повну вартість для споживача, умови отримання та ризики.

Це дасть змогу споживачеві приймати справді зважені фінансові рішення.

Повідомляється також, що профільний підрозділ Національного банку – Управління захисту споживачів фінансових послуг – з 2 червня 2020 року почне здійснювати щоденний моніторинг вебсайтів і реклами банків та контролювати дотримання вимог до розкриття інформації.

Нагадаємо, дещо раніше повідомлялося, що банки в Україні встановили новий рекорд з прибутку.

Згодом у НБУ пояснили причини такого рекорду.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme