Три українських телеканали піймали на незаконній агітації (ОНОВЛЕНО)

В ефірах телеканалів NewsOne, "Інтер" і "МаксіTV" зафіксовано ознаки порушень виборчого законодавства під час кампанії на виборах 2019

Про це повідомляє прес-служба Нацради з питань телебачення та радіомовлення за підсумками чергового засідання робочої групи з нагляду за дотриманням медіа виборчого законодавства, передає Depo.ua.

Зокрема, телеканал NewsOne з 30 січня по 3 лютого розповсюдив серію передач, які були присвячені лише одному з кандидатів на посаду голови держави - Юрію Бойку (43 серії загальним хронометражем 52 хвилини). З 30 січня до 5 лютого у передачах новин Topnews транслювалися сюжети, присвячені висвітленню виборів, героєм яких також був виключно Бойко, а діяльність інших кандидатів у зазначений період в передачах новин не висвітлювалася.

Крім того, раніше телеканал NewsOne оприлюднив результати соцопитувань без зазначення усіх необхідних даних, передбачених законом. Такі ж порушення були помічені і в ефірі телеканалу "112 Україна".

Телеканал "Інтер" також подав у новинному сюжеті передвиборну програму кандидата Бойко, що є порушенням закону України "Про вибори президента України", оскільки агітація не може розміщуватися в новинах.

"Телеканал "Інтер" подав у новинному сюжеті передвиборну програму кандидата Юрія Бойка. Це є порушенням частини 10 статті 64 закону України "Про вибори Президента України", адже в новинах не може розміщуватися агітація", - йдеться у повідомленні.

Нацрада звернеться листами до мовника, щоб отримати роз'яснення про підстави виходу в ефір таких матеріалів. Також інформація про цей випадок буде надана для розгляду й отримання висновків Незалежної експертної ради, що створена при громадській раді, а також передана до Національного агентства з питань запобігання корупції та Центральної виборчої комісії.

На телеканалі "МаксіTV" кандидат на пост глави держави Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, що є політичною агітацією.

Також у Нацради викликало питання показ аудіовізуального твору "Юлія Литвиненко: ставлю питання" в ефірі телеканалу "Прямий", оскільки журналістка є кандидатом на пост президента.

Нагадаємо, 7 лютого Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України ухвалила рішення накласти штраф на телеканал NewsOne в розмірі майже 100 тис. грн.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна