На Росії вирішили "деукраїнізувати" свої літаки
Таганрозький авіаційний науково-технічний комплекс імені Берієва планує замінити українські двигуни Д-436 на SaM146 російсько-французького виробництва
Про це повідомив начальник бюро технічної та аналітичної інформації підприємства Андрій Сальников, передає Depo.ua з посиланням на РІА "Новини".
"Ми передбачаємо ремоторизацію на двигун SaM146. Робота ведеться давно, проблем з двигунами у нас немає", - запевняє Сальников.
За його словами, вибір двигунів для Бе-200 залежить від замовників.
Нагадаємо, 19 лютого заступник міністра промисловості Росії Олег Бочаров заявив, що Україна заборонили постачати на Росію двигуни Д-436 для цивільних літаків.
Довідка: Двигуни Д-436, вироблені запорізьким заводом "Мотор Січ", встановлюються на пасажирський літак Ан-148 і літак-амфібію Бе-200.
Двигуни SaM146 виробляються компанією PowerJet, що є спільним підприємством російського НВО "Сатурн" і французької Snecma. Ці силові агрегати встановлюються на російський близькомагістральний пасажирський літак Sukhoi Superjet 100.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада