Московський патріархат і Медведчук стали лідерами "джинси" в Україні, – дослідження (ІНФОГРАФІКА)
Протягом липня 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності в інтернет-ЗМІ стосувались УПЦ Московського патріархату та члена партії "За життя" Віктора Медведчука
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на Інститут масової інформації (ІМІ).
"Найбільше матеріалів з ознаками замовлення стосувалися діяльності УПЦ Московського патріархату – 50% від загальної кількості матеріалів. Новини та компліментарні репортажі стосувалися Хресної ходи та святкування чергової річниці Хрещення Русі", - йдеться у дослідженні.
Зазначається, що серед політичних матеріалів, найбільше джинси стосувалося діяльності партії "За життя" та її нового члена Віктора Медведчука – 30%, по 7% матеріалів стосувались Олега Ляшка та Юлії Тимошенко.
У ІМІ розповідають, що у третьому кварталі 2018 року рівень замовних та неналежно маркованих рекламних матеріалів в Інтернет-ЗМІ зріс більш ніж удвічі. Якщо в другому кварталі цей показник становив 68 матеріалів, то вже в третьому їх кількість зросла до 159 матеріалів за тиждень моніторингу ЗМІ.
Дослідження проводили на головних стрічках новин у десяти популярних українських інтернет-виданнях.
Нагадаємо, за даними ІМІ, у 2017 році в Україні було зафіксовано 274 випадки порушень свободи слова (станом на 28 грудня), що трохи більше, ніж минулого року - 264.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада