Мовний омбудсмен розповів, куди і як скаржитися після 16 січня на відмову обслуговувати українською

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь розповів, як подавати скаргу на відмову обслуговувати українською мовою з 16 січня

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Facebook-сторінку Тараса Кременя.

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь пояснив, як подавали скарги на відмову обслуговувати українською мовою після 16 січня.

За його словами, спочатку необхідно спробувати залагодити ситуацію на місці, якщо ж це не принесе результату, то звернутися до керівництва закладу чи на гарячу лінію установи.

А вже після того, як і на цьому рівні відновити обслуговування українською не вдасться – необхідно подавати скаргу до мовного омбудсмена. Скаргу, підкріплену відео- чи аудіодоказами, можна подати на електронну пошту skarha@mova-ombudsman.gov.ua або через відповідну форму на сайті уповноваженого (https://mova-ombudsman.gov.ua/).

Нагадаємо, на початку січня мовний омбудсмен розповів, хто складатиме іспит з української мови.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада