Мовний омбудсмен розповів, куди і як скаржитися після 16 січня на відмову обслуговувати українською

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь розповів, як подавати скаргу на відмову обслуговувати українською мовою з 16 січня

Мовний омбудсмен розповів, куди і як ска…
Фото: Уповноважений із захисту державної мови / Facebook

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Facebook-сторінку Тараса Кременя.

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь пояснив, як подавали скарги на відмову обслуговувати українською мовою після 16 січня.

За його словами, спочатку необхідно спробувати залагодити ситуацію на місці, якщо ж це не принесе результату, то звернутися до керівництва закладу чи на гарячу лінію установи.

А вже після того, як і на цьому рівні відновити обслуговування українською не вдасться – необхідно подавати скаргу до мовного омбудсмена. Скаргу, підкріплену відео- чи аудіодоказами, можна подати на електронну пошту [email protected] або через відповідну форму на сайті уповноваженого (https://mova-ombudsman.gov.ua/).

Нагадаємо, на початку січня мовний омбудсмен розповів, хто складатиме іспит з української мови.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme