Мін’юст віддав місцевій владі та 7 тисячам нотаріусів функції реєстраторів

Міністерство юстиції передало повноваження з реєстрації бізнесу і нерухомості місцевих органам влади та нотаріусам

Про це під час річного звіту в уряді заявив міністр юстиції України Павло Петренко, передає depo.ua.

"Запроваджуючи онлайн-сервіси, ми розуміли, що Мінюст і ті реєстратори, які були створені в 2011 році, не можуть надавати якісні послуги. Ми стали першим міністерством, яке відмовилося від цих сервісів і передало їх місцевим органам влади. Разом з тим ми передали 1 млрд грн. бюджетних надходжень. Але розуміючи, що не всі місцеві органи влади можуть якісно надавати ці послуги, ми поставили основою в отриманні послуги просту людину. Ми ухвалили рішення про демонополізацію", - розповів міністр.

Він нагадав, що Верховна Рада після 6-місячного обговорення проголосувала три закони, які передбачають реформу систему реєстрації бізнесу і нерухомості.

"Вони передбачають, що Мін’юст відмовляється від тих сервісів, які не є притаманними для цього державного органу. Повноваження переходять до 7 тисяч нотаріусів, які стануть 7 тисячами міні-офісів з надання адміністративних послуг. Так само ці повноваження переходять з 1 січня до всіх місцевих громад, всі місцеві громади, міські голови мають право відкривати центри з надання адміністративних послуг своїм громадянам", – зазначив Петренко.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme