Для швидкої реконструкції шулявського мосту потрібний простий та дешевий проект

Аби забезпечити безпеку киян та нормальний рух транспорту, розв'язка на перетині проспекту Перемоги з вулицею В. Гетьмана (Шулявський шляхопровід) потребує якнайшвидшої реконструкції

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Офіційний портал Києва.

Однак роботи досі не розпочато внаслідок складної формальної процедури, а також спротиву авторів альтернативних проектів, які було відхилено через об'єктивні вади на відкритому та публічному конкурсі.

"У березні 2017 року для подальшої розробки містобудівна рада визначила чотири варіанти реконструкції, а в листопаді таких проектів залишилося лише два, і Дирекція замовила експертизу ТЕО варіантів реконструкції транспортної розв'язки: Варіанту №1 (штучні споруди) та Варіанту № 2 (сталева ортотропна плита)", – заявив керівник КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.

"Критерії відбору були чіткими та об'єктивними. Проект мав бути найбільш швидким у реалізації, для забезпечення безпеки киян. По-друге, проект мав бути найбільш фінансово раціональним для міського бюджету, по-третє він повинен передбачати найкращі шляхи для перенаправлення трафіку під час будівництва", – додав він.

Максим Калінін нагадав, що до кінця листопада того ж року експерти віддали перевагу Варіанту №1, який мав найкоротший реальний термін реалізації – протягом 17,5 місяців – та найменшу вартість. Крім того, цей варіант не передбачав закриття руху проспектом Перемоги, і новий шляхопровід у напрямку вул. О. Довженка – вул. В. Гетьмана матиме 6 смуг руху, що на 2 смуги більше в порівнянні з варіантом трьохрівневої розв'язки.

"У той же час, незважаючи на об'єктивно вищу вартість, набагато більший термін реалізації та численну кількість технічних недоліків, автори Варіанту №2 почали нав'язувати місту дефективний варіант, використовуючи при цьому засоби піару, постійно гальмуючи старт реконструкції численними публічними петиціями", – пояснив Максим Калінін.

У Дирекції впевнені, у разі, якщо реалізація затвердженого проекту знову відкладуть, то початок робіт із реконструкції транспортної розв'язки буде відтермінований на невизначений строк.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада