Для швидкої реконструкції шулявського мосту потрібний простий та дешевий проект

Аби забезпечити безпеку киян та нормальний рух транспорту, розв'язка на перетині проспекту Перемоги з вулицею В. Гетьмана (Шулявський шляхопровід) потребує якнайшвидшої реконструкції

Для швидкої реконструкції шулявського мо…

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Офіційний портал Києва.

Однак роботи досі не розпочато внаслідок складної формальної процедури, а також спротиву авторів альтернативних проектів, які було відхилено через об'єктивні вади на відкритому та публічному конкурсі.

"У березні 2017 року для подальшої розробки містобудівна рада визначила чотири варіанти реконструкції, а в листопаді таких проектів залишилося лише два, і Дирекція замовила експертизу ТЕО варіантів реконструкції транспортної розв'язки: Варіанту №1 (штучні споруди) та Варіанту № 2 (сталева ортотропна плита)", – заявив керівник КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва" Максим Калінін.

"Критерії відбору були чіткими та об'єктивними. Проект мав бути найбільш швидким у реалізації, для забезпечення безпеки киян. По-друге, проект мав бути найбільш фінансово раціональним для міського бюджету, по-третє він повинен передбачати найкращі шляхи для перенаправлення трафіку під час будівництва", – додав він.

Максим Калінін нагадав, що до кінця листопада того ж року експерти віддали перевагу Варіанту №1, який мав найкоротший реальний термін реалізації – протягом 17,5 місяців – та найменшу вартість. Крім того, цей варіант не передбачав закриття руху проспектом Перемоги, і новий шляхопровід у напрямку вул. О. Довженка – вул. В. Гетьмана матиме 6 смуг руху, що на 2 смуги більше в порівнянні з варіантом трьохрівневої розв'язки.

"У той же час, незважаючи на об'єктивно вищу вартість, набагато більший термін реалізації та численну кількість технічних недоліків, автори Варіанту №2 почали нав'язувати місту дефективний варіант, використовуючи при цьому засоби піару, постійно гальмуючи старт реконструкції численними публічними петиціями", – пояснив Максим Калінін.

У Дирекції впевнені, у разі, якщо реалізація затвердженого проекту знову відкладуть, то початок робіт із реконструкції транспортної розв'язки буде відтермінований на невизначений строк.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme