Канали "112 Україна" і NewsOne відмовились розміщувати рекламу партії "Сила і Честь"

Новинні канали "112 Україна" і NewsOne, порушивши законодавство, відмовили політичній партії "Сила і Честь" у розміщенні платної реклами

Про це повідомив лідер політичної сили Ігор Смешко, передає Depo.ua з посиланням на сайт партії.

"Згідно з чинним законодавством, а також керуючись свободою слова у нашій країні всі повинні мати рівний доступ до інформаційних ресурсів. Але саме ці новинні телеканали останнім часом абсолютно виключили будь-які новини про нашу партію "Сила і Честь" і занижують наші рейтинги", — підкреслив Ігор Смешко.

За його словами, партія навіть погодилася зі збільшеними цінами по політичній рекламі, проте політсилі все одно категорично відмовили у розміщенні. "Ну що ж, це означає, що нас сприймають серйозно і ми є реальним політичним опонентом сил, що стоять за цими телеканалами "112 Україна" і NewsOne. Сил, що, фактично, представляють точку зору країни-агресора, яка веде проти України війну", — зазначив політик.

Ігор Смешко також звернувся до цих політсил: "Дякуємо за те, що ви нас серйозно сприймаєте. Але ми вимагаємо дотримання Конституції і законів української держави".

Партія "Сила і Честь" буде інформувати про перебіг подій, які будуть оскаржуватися в суді.

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook