Кабмін оголосив конкурс на держсекретарів
Кабінет Міністрів України оголосив конкурс на посади державного секретаря у 9 міністерствах
Про це йдеться у розпорядженні КМУ від 9 листопада 2016 року №809-р, передає Depo.ua.
"Відповідно до частини другої статті 23 Закону України "Про державну службу" оголосити конкурс на зайняття вакантних посад Державного секретаря Кабінету Міністрів України, його першого заступника та чотирьох заступників...", - йдеться у розпорядженні.
Відповідно до умов конкурсу, держсекретар Кабінету Міністрів матиме посадовий оклад 13 тис. 267 грн, а його перший заступник — 12 тис. 320 грн.
Крім того, Кабмін оголосив конкурси на посади державних секретарів 9 міністерств.
Згідно з розпорядженням №808, конкурси оголошені на посади держсекретарів:
Міністерства закордонних справ України;
Міністерства молоді та спорту;
Міністерства з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб; Міністерства освіти і науки;
Міністерства охорони здоров'я;
Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства; Міністерства соціальної політики;
Міністерства юстиції;
Міністерства оборони.
Держсекретарі призначаються на посаду строком на 5 років, з правом повторного призначення на ще один термін.
Держсекретар приймає на роботу і звільняє з роботи співробітників апарату міністерств, приймає рішення про їхнє заохочення, притягнення до дисциплінарної відповідальності (крім військовослужбовців).
Кандидат на посаду повинен мати ступінь магістра, загальний стаж роботи - не менше 7 років; досвід роботи на посадах державної служби категорій "А" або "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері - не менше 3 років.
Також кандидат повинен вільно володіти державною мовою, мати знання в сфері законодавства, зокрема, того міністерства, в яке кандидат подається на посаду.
Кандидат повинен знати вимоги трудового законодавства та законодавства про держслужбу, регламент уряду, вміти працювати в умовах електронного управління.
Крім того, кандидат повинен мати лідерські навички: встановлення цілей, пріоритетів і орієнтирів; стратегічне планування; вміння працювати з великим об'ємом інформації і здатність виконувати одночасно кілька завдань; ведення ділових переговорів; досягнення кінцевих результатів.
Кандидат повинен мати і певні особисті якості: принциповість, рішучість і вимогливість при у ухваленні рішень; спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів; системність; інноваційність та неупередженість; самоорганізація і саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях.
Документи від кандидатів на посади приймаються до 18 години 28 листопада 2016 року.
Сам конкурс відбудеться 6 грудня 2016, о 10:00, в Києві, на вул. Прорізна, 15.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада