Ідею ролика з парасолькою придумали в штабі, а ставка на молодь не зіграла, – Верещук

Нардепка від "Слуги народу" Ірина Верещук, яка провалила вибори міського голови у столиці, розповіла деталі передвиборчої кампанії, зокрема, ситуацію з кількома скандальними роликами

Про це екс-кандидатка в мери Києва Ірина Верещук розповіла в інтерв'ю "Лівому берегу", передає Depo.ua.

Екс-кандидатка в міські голови Києва Ірина Верещук пояснила, звідки взялися передвиборчі ролики, де вона розповідала про побутові подробиці свого життя.

"Це мій лайфстайл, так би мовити. Тут я не можу нікого звинувачувати, це було моє рішення", – заявила Верещук. Вона пояснила, що була маловідома для виборців, тож вирішила таким чином розповісти про себе.

Те, що вона сама на себе не схожа у цих роликах, Верещук пояснила тим, що "в мене зовсім немає в цьому досвіду".

За словами екс-кандидатки, такий формат – молодіжних роликів для TikTok – був обраний після аналізу соціологічних даних: " Ми провели соціологію, і вона показала, що мій виборець – це виборець "Слуги народу". Тобто молодий виборець".

Але така ідея не допомогла, бо, додала нардепка, молодь не прийшла на дільниці – як у Києві, так і по усій Україні.

Щодо ідеї скандального ролика з парасолькою, то він не вийшов на екрани тому, що "частина ролика стала вже і так відомою. Можна вже було нічого не додавати". Ідея такого відео, яке несподівано стала вірусним, була знайдена в штабі: "Політтехнологи радили, що зробити і як. А ідеї для роликів надали креативними".

Нагадаємо, про участь Миколи Тищенка у одному із своїх роликів Верещук просто не знала.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme