"Голос" звернувся до НАБУ і НАЗК щодо "гуманітарного" вантажу, який опинився в "Епіцентрі"
Фракція "Голос" звернулась до Національного антикорупційного бюро (НАБУ) та Нацагентства з питань запобігання корупції (НАЗК) щодо "гуманітарного" вантажу, який опинилися у компанії "Епіцентр"
Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на пресслужбу "Голосу".
"У квітні народний депутат Олександр Герега розсилав парламентарям, а також державним органам пропозиції придбати засоби індивідуального захисту в компанії "Епіцентр". У листах, зокрема, стверджувалося, що маски й захисні костюми прибули з Китаю на транспортному літаку "Мрія", який, за дивним збігом, у той самий проміжок часу доправив до України гуманітарний вантаж з китайського міста Тяньцзінь", – йдеться в повідомленні.
Особливість гуманітарного вантажу у тому, що він не оподатковується і проходить митницю за швидшою процедурою.
Фракція "Голос" просить НАБУ розібратися, чи були дотримані антикорупційні норми при організації Офісом президента цього борту, а НАЗК — перевірити самого Герегу, бо за законом депутат не може займатися оптовою чи роздрібною торгівлею.
Водночас у самому "Епіцентрі" запевняють, що продають не гуманітарний вантаж, а той, який самі закуповують, тобто комерційний.
"Всі знають, що зараз у всьому світі неймовірна конкуренція за медичні товари. Ціною великих зусиль, використавши багаторічні контакти з виробниками та постачальниками в Китаї, компанії вдалося закупити цей вантаж для України. Після складних переговорів досягнуто домовленостей з ДП "Антонов" на доставку вантажу попри величезний лист очікування на літак "Мрія", – сказав гендиректор "Епіцентру" Петро Михайлишин.
У Зеленського обіцяють фінансовий звіт за медвантажі з Китаю.
30 квітня Кличко визнав, що до мерії все ж надходив лист від Гереги щодо продажу масок.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада